Представлено Peugeot 3008 нового покоління. Кросовер став першою моделлю концерну Stellantis, побудованою на платформі STLA Medium.
Новий Peugeot e-3008 представлений у трьох модифікаціях. Початкова оснащена NMC-батареєю ємністю 73 кВт-год та одним електромотором (214 к.с.). Середня Dual Motor відрізняється лише двомоторним повним приводом (326 к.с.), причому і в тому, і в іншому випадку, запас ходу на одному заряді дорівнює 525 кілометрам. На вершині гами – версія Long Range з акумулятором на 98 кВт-год та запасом ходу до 700 кілометрів. Такий e-3008 виключно моноприводний, а його електромотор видає 231 к.с. потужності.
Кросовер можна заряджати постійним струмом потужністю до 160 кВт. А ще він підтримує технології V1G та V2L. Перша мінімізує вартість заряджання, виходячи з можливостей мережі, друга дозволяє заживити від електромобіля побутові прилади або, скажімо, самокат.
Прем’єра електричних версій у жодному випадку не означає відмову від ДВЗ. За e-3008 будуть представлені модифікації з «м’якогібридними» та плагін-гібридними установками. За неофіційною інформацією, базовий кросовер отримає «турботрійку» 1.2 з вбудованим у 6-ступеневий «робот» 48-вольтовим електромотором, а потужніший варіант запропонують з «турбочетвіркою» 1.6 та батареєю збільшеної ємності.
Що ж до зовнішніх перетворень, то відтепер 3008-й – це купеподібний кросовер із заваленими задніми стійками, спойлером на п’ятих дверях та динамічним силуетом. У салоні – новомодний Panoramic i-Cockpit з вигнутим дисплеєм діагоналлю 21 дюйм, який встановлений вище керма і поєднує панель приладів з мультимедійною системою і проєкційним дисплеєм. Але такий кокпіт буде доступний тільки в дорогій комплектації, а в базовій версії в e-3008 два звичайних 10-дюймових роздільних екрани. Також заявлені адаптивна «піксельна» оптика, підігрів та вентиляція для передніх крісел.
Виробництво Peugeot e-3008 організують на заводі Stellantis у Сошо, Франція. Перші примірники електричних кросоверів надійдуть до європейських дилерів ближче до кінця року.