Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіPorsche вибачилася перед своїми клієнтами

Porsche вибачилася перед своїми клієнтами

Компанія Porsche вибачилася перед своїми клієнтами за вимушене спрощення вже оплачених машин. Власники, отримавши свій автомобіль, не знайшли деякі опції.

Низка власників Porsche в Китаї зіткнулася з відсутністю електричних регулювань рульової колонки. Спочатку офіційні представники марки обіцяли безплатно повернути електросистему після подолання дефіциту чіпів, але наприкінці березня стало зрозуміло, що міняти механічні регулювання керма на електричні Porsche не буде.

Штаб-квартира Porsche та представники китайської філії разом із постачальниками створили спеціальну робочу групу, щоб «знайти рішення у найкоротші терміни». Прикрий інцидент пояснюють тим, що ситуація з постачанням електронних компонентів досі залишається невизначеною. До того ж в березні в Китаї відновилася пандемія коронавірусу – це, начебто, ускладнило спілкування та спільну роботу щодо вирішення конфліктної ситуації.

Цікаво, що північноамериканський офіс Audi у схожій ситуації зробив простіше – спрощення комплектацій призвело до зниження цін, тому покупцям компенсують різницю за кожну відсутню опцію.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img