Автомобільні бренди
Автомобільні бренди
ГоловнаНовиниВ світіПредставлено електричний Chevrolet Blazer

Представлено електричний Chevrolet Blazer

Сімейство моделі Chevrolet Blazer, що дебютувало на ринку США у 2018 році, поповнилося новинкою – до стандартного кросовера з ДВЗ приєднався електричний Blazer EV, який стане конкурентом для Ford Mustang Mach-e.

В основі електричного Blazer EV лежить платформа Ultium, яка вже використовується на GMC Hummer EV, Chevrolet Silverado EV та Cadillac Lyriq. Однак Blazer EV став першим автомобілем на цій архітектурі, який запропонують одразу з трьома варіантами приводу: переднім, заднім та повним.

Базовий Blazer EV 1LT запропонований з переднім приводом. Про нього відомо, що на одному заряді такий електрокросовер долає 398 кілометрів, але інформації про потужність електромотора та ємність батареї поки що немає. Вже в базі електромобілю дісталася світлодіодна оптика та 18-дюймові колісні диски.

«Середній» Chevrolet Blazer EV 2LT має два варіанти приводу, передній або повний, і проїжджає без підзарядки 472 кілометри. На щабель вище розташувався Blazer EV RS, який буде доступний з будь-яким типом приводу, а його запас ходу становитиме 515 км. Фішкою RS-версії стане світлодіодна смуга, що з’єднує фари, з функцією анімації.

Що ж до згаданого Chevrolet Blazer EV SS, то він знаходиться на вершині гами. У рух його приводить 565-сильна двомоторна установка (по одному електродвигуну на кожній осі). На розгін з місця до 60 миль на годину (97 км/год) такому електромобілю потрібно менш як 4 секунди, а одного розряду батареї (ємність не вказана) вистачає на 467 кілометрів. Зовнішньо SS-варіант можна відрізнити від інших по 22-дюймових дисках. Для нього також заявлені гальма Brembo, спортивні налаштування підвіски та екстремальний їздовий режим WOW (Wide Open Watts), недоступний для інших версій моделі.

У всіх без винятку Blazer EV є незалежна підвіска, а за доплату можна замовити автопілот другого рівня Super Cruise, який працює з функцією автоматичної зміни смуги руху та дозволяє водієві прибрати руки з керма. Система функціонує на 640 тисячах кілометрів доріг на території США та Канади.

Електричні Blazer EV виготовлятимуть на мексиканському заводі Chevrolet. Компанія вже відкрила приймання попередніх заявок за традиційною для США схемою: стати в чергу можна, залишивши депозит у розмірі 100 доларів. Однак чекати на новинку доведеться довго – відвантаження почнеться не раніше літа наступного року. Першим у продаж надійде Blazer EV 2LT, який коштує від 47 тисяч доларів та RS з цінником 52 тисячі доларів. Потім у дилерів з’явиться топова SS-версія, за яку попросять 66 тисяч доларів, і тільки після стане доступний найдешевший в лінійці Blazer EV 1LT – це відбудеться на початку 2024 року. Він коштуватиме 45 тисяч доларів.

Підпишіться на наш Telegram-канал та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.

spot_imgspot_img