Duster другого покоління дебютував у 2017 році. У Європі модель продають під брендом Dacia. На Близькому Сході, в Африці та в Україні її прикрашають шильдиками Renault. А нещодавно виробництво кросовера з ромбом на решітці налагодили в Бразилії. Закономірно, що ним зацікавилися представники Latin NCAP.
У жовтні 2019 року хлопці з Latin NCAP розбили Duster румунського виробництва на цілком гідні чотири зірки. А тепер вирішили перевірити, як тримає удар машина, зібрана руками бразильських робочих. Торік регламент краш-тестів посилили, але такого провалу не очікував ніхто. Бразильський Duster розбився на 0 зірок, заробивши 29,47% за захист водія і дорослих пасажирів, а також 22,93% за захист дітей. Безпеку пішоходів оцінили трохи вище – у 50,79%.
Однією з причин невдачі представники організації називають різницю в оснащенні двох автомобілів: на відміну від версії для Євросоюзу, у бразильського «Дастеру» немає бічних подушок та шторок безпеки. Однак їх відсутність нітрохи не виправдовує два невтішних факти: після фронтального удару з кросовера почало витікати паливо, а в результаті бічного удару автомобіль взагалі перекинувся.
Тепер представники Latin NCAP наполягають на необхідності запуску масштабної відкличної кампанії для вже реалізованих машин тамтешнього виробництва. Крім усунення проблеми з можливим протіканням пального, виробнику наказано зробити щось з замками дверей. Під час перекидання кросовера одна з них мимоволі відкрилася.