Компанія Toyota представила пікап Tacoma нового покоління. Він побудований на платформі Land Cruiser 300 й вперше пропонується з гібридною силовою установкою та декількома новими виконаннями.
Нова Tacoma зберегла рамну конструкцію, але переїхала на сучасну платформу TNGA-F, яку вже використовують Land Cruiser 300, Sequoia та Tundra. Тут посилено поперечки, ззаду додано майданчик під рейковий домкрат. Гальма – дискові, причому розмір роторів варіюється від версії до версії. Замість гідравлічного підсилювача керма – електричний. Ресорна задня підвіска залишилася тільки у простих виконань, іншим дістався нерозрізний міст з гвинтовими пружинами.
Варіантів шасі для пікапа декілька. Наприклад, TRD Sport оснащений спеціально налаштованими спортивними амортизаторами, TRD Off-Road – однотрубними Bilstein з виносними резервуарами, збільшеним ходом штока та пом’якшувальними кінцевими клапанами. На TRD Pro встановлені регульовані стійки Fox QS3 із задніми буферами Internal Floating Piston, а на Tacoma Trailhunter – підвіска Old Man Emu (OME) 4×4 з налаштуваннями від ARB. Електроннокеровані амортизатори є тільки в однієї версії – Limited.
Як і раніше, на вибір запропоновано два варіанти кабіни: подвійна Double Cab та одинарна XtraCab. На відміну від попередньої Access Cab, у XtraCab всього дві двері, а замість задніх сидінь – багажні бокси. Відсік у підлозі можна використовувати для інструментів і рибальських снастей, ящик на задній стінці – для лопати та вудок.
Виконань для нової Tacoma заявлено аж вісім – це SR, SR5, TRD PreRunner, TRD Sport, TRD Off Road, Limited, TRD Pro та Trailhunter. При цьому деякі з них є новими.
Разом зі зміною покоління до лінійки пікапа повернули версію TRD PreRunner. Такі машини випускали з 1998 до 2015 року. Зроблені вони за мотивами пре-раннерів для Baja 1000, тому всі суто задньопривідні, із задертою передньою підвіскою, шинами BFGoodrich збільшеного діаметра та електронним блокуванням диференціала.
TRD PreRunner призначені для досвідчених водіїв, а решті краще придивитися до Tacoma Trailhunter. Ці пікапи обладнані сталевим захистом днища, посиленими буксирувальними вушками, переднім стабілізатором, що розмикається, і вбудованим компресором для підкачування коліс.
Нова Tacoma у версіях SR5 i-FORCE та TRD PreRunner XtraCab може буксирувати причіп масою до 2948 кілограмів. Найвища вантажність у TRD Off-Road (775 кг), а дорожній просвіт – у TRD Pro (279 мм). Останній також може похвалитися кутом в’їзду 33,8 градуса і кутом з’їзду 25,7 градуса. Інша особливість TRD Pro – перші в сегменті крісла IsoDynamic Performance, оснащені пневмогідравлічними демпферами. Вони гасять тряску при їзді по нерівностях, налаштовуються під масу тіла й за бажання можуть бути відключені.
Для Tacoma підготовлені й інші силові агрегати. Базовий – бензинова «турбочетвірка» i-Force об’ємом 2,4 літра. У початкових пікапів цей двигун видає 231 к.с. і 329 Нм крутного моменту. На старших версіях віддача вища і залежить від коробки передач: з 8-ступеневим «автоматом» – 282 к.с. і 430 Нм, з 6-ступеневою «механікою» – 274 к.с. і 420 Нм. Крім того, Tacoma вперше запропонована з гібридною установкою i-Force Max. Той самий турбомотор 2.4 у ній доповнений електромотором потужністю 49 к.с., що підвищує пікову віддачу до 331 «конячки» та 630 Нм.