Розсекречено Inster – найдешевший електромобіль Hyundai, покликаний змагатися з Dacia Spring, Продажі моделі почнуться з Південної Кореї, після чого вона з’явиться на інших ринках – у Європі, на Близькому Сході та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
Hyundai Inster виявився на 23 сантиметри довшим за паливний Casper, а його колісна база більше на 18 сантиметрів. У довжину електромобіль досягає 3,83 метра, завширшки – 1,61, а у висоту – 1,58 метра при 2,58 метра відстані між осями. У багажнику вміщається мінімум 280 літрів, але сидіння, що складаються в підлогу, помітно збільшать об’єм. Складаються вони всі, включно з водійським.
Базовий варіант оснащений електромотором потужністю 97 к.с. (147 Нм крутного моменту). Пару йому складає батарея ємністю 42 кВт-год, що забезпечує понад 300 кілометрів ходу на одному заряді.
Друга зв’язка – 115-сильний мотор та акумулятор на 49 кВт-год, що збільшує запас ходу до 355 кілометрів. Поповнити запас енергії з 10 до 80 відсотків можна за пів години, використовуючи зарядну станцію постійного струму на 120 кВт.
Попри скромний розмір, Inster отримав доволі широкий список оснащення: він має адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду, відсік для бездротового заряджання смартфонів. Пропонуються також підігрів керма та передніх сидінь, функція попередження про виїзд зі смуги, люк на даху та функція Vehicle-to-Load, завдяки якій автомобіль можна використовувати для живлення будь-яких електричних пристроїв. У салоні – пара 10,25-дюймових дисплеїв.
Інші подробиці, а також вартість автомобіля компанія Hyundai розкриє ближче до старту продажів. Очікується, що вона буде нижчою за 20 тисяч доларів. Пізніше Inster матиме ще й версію з приставкою Cross.