Двигуни V6 завжди сприймалися як вдале поєднання економності та потужності, проте їх надійність помітно відрізняється. Ось перелік найменш надійних V-подібних «шісток».
Лідером антирейтингу став Ford 3.5L Duratec V6, особливості конструкції якого можуть спричинити серйозні проблеми. Усередині двигуна розташований водяний насос, і його вихід з ладу може викликати витік охолоджувальної рідини в оливу, що призведе до швидкого зношування та можливого заклинювання.
Японський двигун Honda J35Y6 також має недоліки. У 2021 році Honda відкликала близько 250 тисяч автомобілів через некоректну обробку коленвала, що призводило до швидкого зносу шатунів і перегріву. Хоча гарантійний ремонт частково виправив ситуацію, скарги на двигун продовжують надходити.
Американський Chrysler 3.7L V6, відомий завдяки моделям Jeep та Dodge, також має проблеми. Найсерйозніша з них – несподіване випадання клапанного сідла в результаті перегріву, що може призвести до детонації або навіть руйнування циліндра. Крім того, гідрокомпенсатори в цьому двигуні часто створюють шум, а його робота залежить від якості оливи.
Ще один не дуже надійний агрегат – 3,4-літровий V6 від General Motors, який використовується в таких моделях, як Chevrolet Impala та Pontiac Grand Am. Головна проблема – витікання охолоджувальної рідини, через яку в систему потрапляє повітря, що, своєю чергою, призводить до роз’їдання пластикових прокладок і ремонту головки блоку циліндрів.
Toyota також має один проблемний двигун – шестициліндровий 3VZ-E, відомий невдалою системою охолодження. Локальні перегріви призводять до пошкодження прокладок ГБЦ, а власники скаржаться на зниження потужності та необхідність частішої заміни ременя ГРМ.

