Представлено новий електричний кросовер Toyota Bozhi 4X, хоча фактично це лише оновлений та перейменований bZ4X. Причина таких змін прозаїчна – електричні Toyota провалилися в Китаї, а їхня частка в загальному обсязі продажів електричних легковиків становить близько 0,5 відсотка.
Зовні модель змінилася незначно: хіба що у топверсії з’явилися п’ятиспицеві легкосплавні диски та пластикові накладки в колір кузова. У салоні зміни з області софту: медіасистема тепер має підтримку протоколів Apple CarPlay, Baidu CarLife+ та Huawei HiCar.
Техніка переглянута: від базової версії з батареєю на 50 кВт-год Toyota відмовилася, тепер усі кросовери оснащуються «старшим» акумулятором на 66,7 кВт-год. У початковій версії передній привід (204 к.с., 266 Нм) запас ходу становить 615 кілометрів. На вершині лінійки є повнопривідна модифікація (218 к.с., 337 Нм) з автономністю 560 кілометрів.
Якщо порівнювати схожі за характеристиками версії, ціни на автомобіль знизилися: тепер кросовер коштує від 180 до 239 тисяч юанів (еквівалент 25-34 тисячі доларів). А ще Toyota гарантує, що якщо протягом пів року ціна Bozhi 4X знизиться, то власнику компенсують різницю!
За межами Китаю Toyota bZ4X коштує набагато дорожче: наприклад, у Японії стартова ціна майже вдвічі вища! Однак у Піднебесній настільки велика конкуренція, що у «цінові війни» змушені грати всі виробники.