Тест-драйв Volkswagen Golf та Golf Variant. Все ще еталон, але…

Швидкі посилання [згорнути]

Volkswagen Golf у кожному новому поколінні ставав хітом продажів серед компактних автомобілів. Цю престижну традицію продовжує й восьме втілення  моделі, яка представлена як в кузові хетчбек, так і в більш практичному універсалі. Сьогодні ми розповімо одразу про обидва варіанти.

Створення Golf VIII не було для Volkswagen легким завданням. Він мав бути не тільки кращим за свого попередника, але й краще своїх європейських та азійських конкурентів. Вже не ті часи, коли достатньо оголосити про дебют «Гольфа» з наступним номером у назві. Тепер потрібно дійсно проявити себе, щоб виграти гонку проти суперників.

Дизайн нового Golf виявися настільки схожим на зовнішній вигляд попередника, що його не можна сплутати з будь-яким іншим автомобілем. А ось інтер’єр значно відрізняється від того, який ми бачили раніше. В першу чергу завдяки сучасним технологіям, через які використання традиційних кнопок фактично припинено і більшість функцій активуються за допомогою сенсорного екрана, жестів та голосу. На нашу думку, це найгірше рішення в історії Golf. Крім того, воно менш інтуїтивно зрозуміле, ніж у конкурентів (ймовірно, тому що більшість з них все ще мають фізичні кнопки та ручки, які полегшують життя). Таким чином, водіям, які володіли «Гольфом» попереднього покоління, доведеться довго звикати до нового способу експлуатації автомобіля.

Водночас необхідно похвалити якісні матеріали оздоблення та естетику інтер’єру. З точки зору простору спереду, це просто сенсація – навіть високому водієві та його сусіду буде дуже зручно. Ззаду також багато місця, але за умови, що люди спереду не особливо високі. Якщо ж вони сильно відсунуть сидіння, місця для ніг пасажирів другого ряду залишається мало.

Тут варто згадати про багажник хетчбека, але казати особливо нема що: 381 літр – це, звичайно, дуже добре для С-класу, але універсал пропонує набагато більше для тих, кому багажник дійсно важливий. На жаль, в Україні не продають Golf в кузові універсал, але ми просто зобов’язані розповісти, чого вас позбавили, бо мали можливість цей автомобіль «помацати».

Отже, Volkswagen Golf Variant – це класичний універсал С-класу. У порівнянні з попередником він виріс на 7 см завдовжки, а колісна база збільшилася на 5 см. Це призвело не тільки до збільшення простору в салоні, але й в багажному відділенні. Тепер він вміщує 611-1642 літри замість колишніх 605-1622 літрів, а правильна форма багажника та мала навантажувальна висота допомагають повною мірою використовувати цю частину автомобіля.

Якщо ж перейти до розмови про те, як «восьмий» Volkswagen Golf поводить себе на дорозі, варто відзначити, що немає особливого значення, про який тип кузову йдеться. Обидва вміють принести задоволення. Річ у тім, що відразу після запуску двигуна його звук анітрохи не заважає розмові з пасажирами. Більш того, у випадку з цим автомобілем навіть під час динамічного прискорення ревіння двигуна не надто наполегливе.

Якщо говорити про динаміку, то вона дуже сильно залежить від двигуна та коробки передач. Вибір традиційно для Volkswagen досить широкий – від слабенького атмосферного 1.6 MPI на 110 «конячок» до високоефективного 2.0 TSI з 245 к.с. потужності для Golf GTI. Про R-версії з 320 «конячками», доступними як для хетчбека, так і для універсала, навіть згадувати лячно. Тобто «восьмий» Golf може бути як відносним «овочем», так і справжньою ракетою. А серед коробок передач, до речі, поміж «механікою» та «роботом» DSG з’явився (увага!) класичний гідротрансформаторний «автомат», причому 8-ступеневий від компанії Aisin. Так, ми теж здивовані, але це дуже гарна коробка від відомого виробника, й вона, є така думка, набагато надійніша за DSG. Тому наша симпатія на її боці, хоча доступна вона далеко не з усіма моторами.

Volkswagen Golf має ще один елемент, який заслуговує на похвалу – шасі. Його вдосконалення до найдрібніших деталей робить цей автомобіль майже ідеальним за будь-яких умов – як на прямій, так і в поворотах, як на гарній, так і на поганій дорозі. Немає проблем і з необхідністю швидкої зміни напрямку руху. Цей маневр виконується безпечно не тільки завдяки гарно налаштованій підвісці, але й завдяки точному рульовому управлінню. До того ж Golf VIII не тільки гарно кермується, він ще й комфортний. Навіть в Україні достатньо важко знайти настільки погану дорогу, щоб ходова частина не змогла впоратися з придушенням її недоліків.

Висновок

Нова генерація Volkswagen Golf залишається орієнтиром для конкурентів з точки зору простору в салоні. Сильною стороною автомобіля є також його чудова керованість і комфорт. Шкода, що з такою кількістю переваг користування функціями автомобіля стало занадто цифровим, а від того складнішим і не завжди зручним.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.