Чому не можна заправлятися після відсічки заправного пістолета?

Почему нельзя заправляться после отсечки заправочного пистолета?

Це практично інстинкт – притримати важіль заправного пістолета, коли він клацнув. Однак автоексперти категорично не рекомендують затискати «курок», щоб доливати в бензобак останні краплі палива.

По-перше, спроба вичавити з бензоколонки залишки палива часто виявляється безуспішною. Насос заправного пістолета спроектований таким чином, щоб автоматично зупинятися після того, як виявляє зміну тиску повітря при заповненні бензобака. Якщо після цього продовжити вливати паливо, воно може виплеснутися зі шланга прямо на землю. Так, АЗС ваші мілілітри не залишаться, та й вам від них теж не буде ніякого зиску. А от забруднити руки, одяг або кузов автомобіля бензином і облити черевики у вас вийде. Це неприємно, це – отруйний запах і додаткове отруєння навколишнього середовища.

  Експерт: паливо на АЗС може подорожчати на 1,5 грн/літр

По-друге, і це найважливіше: сучасні автомобілі оснащені так званою випарювальною паливною системою, яка спроектована таким чином, щоб перешкоджати виходу парів з бензобака. Переповнення ємності для палива може привести до пошкодження цієї системи, так як бензин потрапляє в область, призначену для відведення парів.

Ремонт паливної системи обійдеться в пристойну суму, незрівнянну з гіпотетичною копійчаною економією на дозаливці. Іноді після заправки повного бака і «відстріла» пістолета на приладовій панелі загоряється «чек» – це сигнал про можливу несправність. Разом з тим він може сигналізувати про неякісне паливо, але після цього машина найчастіше здатна «прочхатися» самостійно.