У официала або в гаражі – де краще обслуговувати автомобіль?

У официала или в гараже - где лучше обслуживать автомобиль?

Які особливості обслуговування на офіційному і неофіційному сервісі, що реве в районі глушника, як вибрати хороший масляний фільтр? На ці та інші запитання відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

Закінчується гарантійний термін мого автомобіля. Обслуговуватися на фірмовому СТО, чесно кажучи, накладно. Міркую звернутися до послуг неофіційного сервісу. Але терзають невиразні сумніви – а чи варто економити? Чи не виллється потім така економія в проблеми з автомобілем і додаткові витрати? У чому різниця між офіційним і неофіційним сервісом?

Хочемо зазначити, що внутрішнє чуття вас не підводить! Адже не дарма в народі кажуть: «Безкоштовний сир тільки в мишоловці» або «Скупий платить двічі». Обслуговування вашого автомобіля на офіційному СТО, безумовно, матиме ряд серйозних переваг перед обслуговуванням автомобіля у так званих неофіціалов, у яких зі спірних переваг (з особистої практики) є тільки менша вартість обслуговування, так як останнім часом неможливо не помітити, що офіційні СТО або брендовий магазин одягу завжди готові надати солідну систему знижок. Дуже часто з урахуванням цих знижок вартість обслуговування виходить такою ж, як у неофіціалов, а іноді і нижче.

При всьому викладеному вище щодо офіційного СТО з упевненістю можна відзначити такі плюси:

  1. Доступ до сервісної документації виробника, в якій є інформація про типові поломки на певній моделі та шляхи їх усунення, а також всіляких оновлень для конкретної моделі автомобіля.
  2. Спецінструмент, який рекомендований виробником і коштує чималих грошей. За допомогою такого інструменту демонтаж і монтаж запасних частин відбувається коректно, а не з використанням молота і підручних засобів.
  3. Наявність оригінальних запасних частин. Варто відзначити той факт, що для лояльності багато офіційних СТО почали пропонувати і більш дешеві аналогічні запасні частини (при умові не гарантійного авто).
  4. Найбільшим і незаперечним плюсом ми б назвали наявність зв’язку з виробником. Це може виражатися в тому, що виробник, виявивши і визнавши конструктивний дефект на автомобілях з певним номером кузова, інформує про це офіційні СТО, а ті, в свою чергу, зв’язуються з клієнтом, щоб він надав автомобіль для безкоштовного усунення дефекту. Варто зазначити, що подібні процедури виконують і на автомобілях, які вже не знаходяться на гарантії.
  Чому не можна заправлятися після відсічки заправного пістолета?

З’явилося дивне «гарчання» в районі глушника. Причому реве він тільки тоді, коли заводиш двигун, а згодом гучний звук зникає і автомобіль працює нормально. В чому може бути причина?

Судячи з опису несправності, причиною «гарчання» може бути порушення герметичності з’єднання компонентів вихлопної системи. По ходу експлуатації автомобіля на з’єднаннях з’являються невеликі зазори, прокладки приходять в непридатність і «на холодну» вихлопні гази прориваються назовні, створюючи неприємний звук. Після невеликого прогрівання метал розширюється і зазор стає менше, перешкоджаючи тим самим виходу газів. Ми рекомендуємо в найкоротші терміни звернутися на сервісне підприємство для проведення діагностики вихлопної системи і усунення несправності.

Є у мене випарник кондиціонера в машину. Я його поки не встановлював, оскільки попередньо хотів би дізнатися, чи існує послуга з перевірки випарника на витік / роботу клапана і т.д. Хочу переконатися, що випарник в порядку, до того як він буде встановлюватися в автомобіль.

  Який автомобіль краще - новий бюджетний або 5-річний уживаний?

Офіційно такої послуги немає, та вона й не потрібна по одній простій причині – перед тим як зробити висновок про несправність (або пошкодження деталі), проводиться комплексна діагностика по перевірці системи кондиціонування. Виявлення місць витоку фреону проводиться за допомогою апарату заправки систем кондиціонування, який, в свою чергу, виробляє цикл автоматичних перевірок, в тому числі і перевірку герметичності.

Не можу вибрати хороший масляний фільтр. Підкажіть, будь ласка, як відрізнити якісний фільтр від підробки? На що звернути увагу і яким виробникам можна довіряти?

Справа в тому, що для розробки спеціального фільтрувального паперу (всередині металевої оболонки фільтра), який буде відповідати всім необхідним умовам, потрібні дуже великі інвестиції. Не багато компаній-виробників фільтрів можуть собі це дозволити. Вся справа в тому, що саме ці виробники ставляться до виготовлення фільтрувального паперу, що є основним компонентом будь-якого масляного фільтра, з особливою ретельністю і дотриманням ряду параметрів, від яких залежить подальша експлуатація масляного фільтра. У зв’язку з цим рекомендовано купувати кращий масляний фільтр від відомих світових виробників, оскільки саме від роботи мастильної системи багато в чому залежить термін служби двигуна до чергового капітального ремонту.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.