Картинг: правильна посадка і органи управління

Картинг: правильная посадка и органы управления
Приклад правильної посадки в карті. Зверніть увагу на положення рук та ніг гонщика.

Цією статтею ми відкриваємо найцікавіший і найкорисніший розділ Онлайн-школи картингу – Техніка пілотування. Поради та рекомендації, тут викладені, реально допоможуть вам стати більш швидким гонщиком. Правильна посадка – саме з неї ми почнемо, оскільки без цього ви не зможете повноцінно відчувати карт і ефективно керувати ним.

Якщо спортивний карт фактично створюється навколо конкретного гонщика, то в прокатному ми змушені задовольнятися тим, що нам пропонують. Але це зовсім не означає, що в прокатному карті неможливо домогтися правильної і, що найбільш важливо, комфортної посадки. Головне – знати, що вам потрібно, і не соромитися просити допомоги співробітників картинг-центру в налаштуванні вашого “робочого місця”.

Будь-який сучасний карт можна налаштувати під конкретного пілота. Положення педалей регулюється, сидіння рухається вперед-назад. Щоб під час заїзду тіло картингіста було щільно зафіксовано в сидінні, можна використовувати спеціальні м’які проставки.

Постійні читачі АвтоМир UA знають, що ми завжди намагаємося писати коротко, але по суті. Так от, щоб не лити воду і не перевантажувати вашу свідомість нудною теорією, запам’ятайте три базових правила посадки в карті:

  • ноги в колінах повинні бути трохи зігнуті, щоб рух голеностопу нічого не сковувало;
  • руки на кермі в положенні 3-9 повинні бути трохи зігнуті в ліктях, щоб при повороті керма на будь-який кут спина не відривалася від сидіння;
  • торс і стегна повинні бути щільно зафіксовані в сидінні (якщо “бовтаєтесь” – вимагайте м’яку проставку).
  Техніка проходження поворотів в картингу

Останнє важливо тому, що ваша “п’ята точка” – це те, чим ви відчуваєте стан і поведінку карта в будь-який момент заїзду. Ніколи ви не зможете їхати швидко без цього “барометра”, як би кумедно це не звучало.

Зафіксували тіло, руху рук і ніг нічого не заважає? Значить, ви знайшли правильну посадку в карті і пора в бій. Кермо і дві педалі – ваші головні інструменти. Нічого простіше, здавалося б, бути не може, проте це перше враження помилкове. Робота органами управління – мистецтво, для освоєння якого потрібен час, бажання і прагнення змінити свою свідомість. Саме так. У своїх перших заїздах картингіст-початківець робить масу зайвих агресивних рухів, які блокують шини, кидають карт в ковзання і зі сторони виглядають ефектно, створюючи враження швидкої їзди. Але це тільки враження. На ділі ж все навпаки. Тільки тоді, коли картингіст зрозуміє, що педалі – це не кнопки, а чутливі інструменти, що кожен зайвий кут повороту керма – синонім втрати часу, що на трасі потрібно не проявляти агресію, а розслабитися, цей момент і стане відправною точкою для поступового підвищення водійської майстерності і, як наслідок, поліпшення результатів на гоночному треку. Про те, як саме потрібно працювати кермом і педалями, поговоримо в наступних уроках “Онлайн-школи картингу”. Щоб не пропустити їх, підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.

Лучший картинг в Киеве

Теорія – це завжди добре, але без практики вона нічого не варта. Відточувати навички і підвищувати рівень своєї майстерності ми запрошуємо вас на “Жагу швидкості” (м. Київ, пр. Глушкова, 9, Льодовий стадіон) – кращий картинг-центр Київа на думку редакції АвтоМир UA.