Лайонел Мартін (Lionel Martin) і Роберт Бамфорд (Robert Bamford), у яких в лондонському районі Кенсінгтон була своя майстерня, побудували в 1914 році легкий спортивний автомобіль з 1,4-літровим двигуном “Ковентрі-Сімплс” (Coventry-Simples) на шасі італійського легкового “Ізотта-Фраскіні” (Isotta Fraschini). За рік до того на автомобілі “Зінгер-10” (Singer) Мартін отримав перемогу в місцевих гонках на пагорбі Астон Клінтон (Aston Clinton), і в пам’ять про цю подію нову машину назвали “Астон Мартін”.

У 1924 році компанія стояла на межі банкрутства, коли граф Луї Зборовскі, який надавав їй величезну фінансову допомогу, розбився в гонці в Монці. Тоді фірму викупив за 6 тисяч фунтів стерлінгів інженер Ренуік (W. S. Renwick). Виробничі майстерні були переведені в містечко Фелтхем (Feltham), в графстві Мідлссекс, де вони проіснували до 1957 року, переживши безліч фінансових криз і організаційних перестановок.

З приходом 80-х років фінансове становище “Астон Мартін” ще більше погіршилося. Протягом 7 років її кілька разів перекуповували англійські і американські промислові і фінансові групи, але і це не привело до істотних змін в справах фірми. Відносна стабілізація настала тільки в 1987 році, коли черговим господарем “Астон Мартін” став американський концерн “Форд” (Ford), який купив 75% акцій фірми.

У 90-ті роки під опікою “Форда” економічне становище “Астон Мартін” покращився. Якщо раніше фірма щорічно продавала до сотні своїх машин, то в 1995 році ця кількість піднялося до рекордної позначки – 700 штук. У II кварталі 2007 року Ford Motor Company продала Aston Martin консорціуму інвесторів на чолі з власником компанії Prodrive, давнім шанувальником і колекціонером автомобілів Aston Martin, Девідом Річардсом. У грудні 2012 року приватний інвестиційний фонд Investindustrial вклав в фірму 120 мільйонів фунтів стерлінгів в обмін на 37,5% акцій.

Новини Aston Martin

Тест-драйви Aston Martin

АВТОСАЛОНИ

СТО

ВАЖЛИВА ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ