FIATІсторія ФІАТа починається в 1898 році, коли інженер Джованні Баттіста Чейрано (Giovanni Battista Ceirano) уклав договір з групою туринских підприємців і фінансистів про розробку нового автомобіля на новостворюваної фірмі. До цього Чейрано в своїй маленькій майстерні неподалік від будинку впливового підприємця Джузеппе Лянча (Giuseppe Lancia) займався виробництвом велосипедів. Прототип першого автомобіля “Веллейс” (Welleyes), який був готовий в березні 1899 року, розробив Арістід Фаччіолі (Aristide Faccioli). На ньому встановили 2-циліндровий двигун і 2-ступеневу коробку передач. Чотири місяці по тому “Фабрика Італійських Автомобілів в Турині” (Fabbrica Italiana Automobili Torino), скорочено F.I.А.Т. (Ф.І.А.Т.), купила фірму “Чейрано”. Новою компанією керували підприємець Джованні Аньєллі (Giovanni Agnelli), граф Карло Біскаретті ді Руффо (Carlo Biscaretti di Ruffia) і фінансист Еммануеле Брікеразіо (Emanuele Bricherasio). Знайшлося місце і для багатьох співробітників “Чейрано”, серед яких були конструктор Фаччіолі, гонщик Феліче Наццаро ​​(Felice Nazzaro) і технік Вінченцо Лянча (Vincenzo Lancia), майбутній засновник відомої фірми, син Джузеппе Лянча. Першим ФІАТом став автомобіль, побудований на фірмі “Чейрано”, але вже з іншим оппозітним мотором потужністю 3,5 к.с. розташованим ззаду.

Новини FIAT

Злиття Peugeot-Citroen і Fiat-Chrysler: нові подробиці

Формально об'єднання ще не відбулося, але, схоже, обидва концерни прийняли принципове рішення про злиття. Принаймні оприлюднені деталі плану, за яким воно повинно пройти. І...

Тест-драйви FIAT

АВТОСАЛОНИ

СТО

ВАЖЛИВА ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ