Вінченцо Лянча (Vincenzo Lancia), син багатого промисловця, в 1898 році почав свою кар’єру у братів Чейрано (Ceirano). Через рік їх фірму викупила компанія ФІАТ (FIAT), і Лянча став працювати на її новому заводі в Турині. Чудовий гонщик, Лянча до 1908 року вдало виступав у змаганнях на автомобілях ФІАТ, хоча ще в 1906 році заснував свою власну фірму.

Через рік на його підприємстві сталася пожежа, Лянча був змушений призупинити виробництво. У 1908 році завод відбудували заново. Тоді ж зібрали першу партію автомобілів “Альфа” (Alpha). У тому ж році з’явилася “Діальфа” (Dialpha). Ці машини користувалися непоганим попитом – було виготовлено 108 примірників “Альфа” і 23 – “Діальфа”. Потім Лянча ввів нове позначення своїх моделей – по буквах грецького алфавіту, і в 1909 році оголосив про випуск моделі “Бета” (Beta), за якої через рік пішла “Гамма” (Gamma).

У 1969 році Lancia прийняла пропозицію ФІАТа про продаж контрольного пакета акцій.

Новини Lancia

ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ