У родині Мазераті було шестеро братів: Альфієрі, Біндо, Карло, Етторе, Ернесто і Марко (Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore, Ernesto, Marco). Останній присвятив себе мистецтву. Карло почав вдалу кар’єру авто- і мотогонщика, але помер в 1910 році. Альфієрі і Біндо працювали на автомобільній фірмі “Ізотта-Фраскіні” (Isotta-Fraschini). У 1914 році Альфієрі вирішив відкрити власну майстерню в околицях Болоньї. Незабаром до нього приєдналися троє молодших братів. Під час першої світової війни четверо братів організували фірму з випуску свічок запалювання. На початку 20-х років Ернесто брав участь в гонках на автомобілі власної конструкції. Потім Мазераті продовжували його вдосконалення і брали участь в гонках за фінансової підтримки фірми “Діатто” (Diatto). У 1925 році брати побудували ще дві машини для гонок Гран-Прі. Не добившись особливих успіхів, вони розчарували керівництво “Діатто”, яке вирішило припинити фінансування їх робіт. Брати викупили свої машини і заявили про створення власних гоночних автомобілів, названих ними “Мазераті-26”. В якості емблеми вони вибрали герб Болоньї – тризуб. Смерть Альфієрі в 1932 році стала важким ударом для “Мазераті”. Через 5 років керівництво перейшло до підприємців Омера (Omer) і Адольфо Орсі (Adolfo Orsi), які зробили ставку тільки на гоночні машини. Брати Мазераті продовжили роботу на своїй фірмі, але не отримали повної свободи дій. У 1941 році виробничі цехи були переведені в Модену, рідне місто нових власників. У 1947 році, коли 10-річний термін дії контракту з Орсі минув, брати, нарешті, знайшли самостійність і заснували фірму OSCA. У післявоєнні роки “Мазераті” продовжувала виготовляти в основному гоночні автомобілі. У 1968 році “Сітроен” (Citroen) за 1 мільярд лір придбала права на володіння “Мазераті”. З цього моменту на підприємстві в Модені протягом декількох років збирали в середньому по 2 автомобілі в день. Після того, як “Сітроен” потрапила в кризову ситуацію і прийняла рішення про закриття заводу “Мазераті”, втрутився відомий конструктор Алехандро Де Томазо (Alehandro De Tomaso), який викупив фірму. У травні 1993 року “Мазераті” стала власністю ФІАТ.

Новини Maserati

Тест-драйви Maserati

ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ