У 1889 році Арман Пежо (Armand Peugeot), власник невеликої фабрики по виробництву велосипедів, і Леон Серполле (Leon Serpollet) побудували триколісний екіпаж з паровим двигуном. Ця важка і дуже небезпечна силова установка не підходила для легкої машини. Паровий автомобіль був показаний на паризькій всесвітній виставці 1889  року, де привернув увагу Еміля Лєвассора (Emile Levassor), який відвідав салон в супроводі Готліба Даймлера (Gottlieb Daimler). До цього часу Даймлер вже продав до Франції ліцензію на свій бензиновий мотор, який випускався фірмою “Панар-Левассор” (Panhard-Levassor). Молодий Пежо швидко зорієнтувався і через рік побудував автомобіль “Пежо-2”. Ця машина припала покупцям до смаку, і попит на неї постійно зростав. У 1896 році Пежо заснував нову фірму, яка займалася тільки випуском автомобілів. У 1974 році Пежо купила 30% акцій Citroen, а в 1975 році повністю стала її власником. Спільною компанією-засновником стала група PSA (Peugeot Société Anonyme), яка була націлена на збереження ідентифікацій для обох брендів: і Пежо, і Citroen, спільно використовуючи інженерні та технічні ресурси.

Новини Peugeot

Peugeot побудувала електрофургон на базі моделі Expert

Компанія Peugeot представила електричну версію популярного фургона Expert. Як запевнив виробник, e-Expert зможе задовольнити своїми характеристиками більшість щоденних потреб вантажоперевізників. Французи запустили програму електрифікації своєї...

Тест-драйви Peugeot

Тест-драйв Peugeot 508. Готовий оригінальничати

Новий Peugeot 508 демонструє завзятий характер, залишаючись простим і приємним в управлінні. Які нюанси приховує модель під беззастережно яскравою зовнішністю? Загальне божевілля на кросовери, здається,...

АВТОСАЛОНИ

СТО

ВАЖЛИВА ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ