Ще в дитячому віці Луї Рено (Louis Renault) захопився технікою. У 13 років він подружився з Леоном Серполле (Leon Serpollet), творцем парових автомобілів, і став його учнем. Незабаром Луї Рено відкрив маленький гараж в саду своїх батьків в містечку Бійянкур, на Сені, поблизу Парижа. У 1898 році, коли Луї виповнився 21 рік, він побудував свій перший автомобіль. На ньому використовувався одноциліндровий двигун “Де Діон-Бутон” (De Dion-Bouton). Головною особливістю легкої машини став привод задніх коліс карданним валом, а не традиційною в ті часи ланцюговою передачею. Це було великим технічним нововведенням. Збираючи свій перший автомобіль, Рено зовсім не думав налагоджувати його подальший випуск. Однак успіх первістка перевершив всі очікування, і конструктор швидко змінив свої наміри, коли більше десятка клієнтів замовили модель. Фінансова підтримка батьків і безпосередня допомога старших братів Фернана і Марселя дозволили Луї продовжити роботу. 1 жовтня 1898 він заснував фірму “Рено Фрер” (Renault Freres), тобто “Брати Рено”. Згодом вона перетворилася на найбільшу автомобільну компанію Франції.

Новини Renault

Тест-драйви Renault

Renault Koleos проти Hyundai Santa Fe. Різноманіття пропорцій

Не поспішайте звинувачувати нас в спробі порівняти непорівнянне після побіжного погляду на ціну представлених в цьому тесті примірників Renault Koleos і Hyundai Santa Fe....

ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ