Ще в дитячому віці Луї Рено (Louis Renault) захопився технікою. У 13 років він подружився з Леоном Серполле (Leon Serpollet), творцем парових автомобілів, і став його учнем. Незабаром Луї Рено відкрив маленький гараж в саду своїх батьків в містечку Бійянкур, на Сені, поблизу Парижа. У 1898 році, коли Луї виповнився 21 рік, він побудував свій перший автомобіль. На ньому використовувався одноциліндровий двигун “Де Діон-Бутон” (De Dion-Bouton). Головною особливістю легкої машини став привод задніх коліс карданним валом, а не традиційною в ті часи ланцюговою передачею. Це було великим технічним нововведенням. Збираючи свій перший автомобіль, Рено зовсім не думав налагоджувати його подальший випуск. Однак успіх первістка перевершив всі очікування, і конструктор швидко змінив свої наміри, коли більше десятка клієнтів замовили модель. Фінансова підтримка батьків і безпосередня допомога старших братів Фернана і Марселя дозволили Луї продовжити роботу. 1 жовтня 1898 він заснував фірму “Рено Фрер” (Renault Freres), тобто “Брати Рено”. Згодом вона перетворилася на найбільшу автомобільну компанію Франції.

Новини Renault

Renault адаптує для Європи китайський електрокар

Компанія Renault адаптує для європейського ринку компактний електричний кросовер K-ZE, початково створений для споживачів з Піднебесної. Карлос Гон, колишній глава Renault, все ще сидить в...

Тест-драйви Renault

Renault Koleos проти Hyundai Santa Fe. Різноманіття пропорцій

Не поспішайте звинувачувати нас в спробі порівняти непорівнянне після побіжного погляду на ціну представлених в цьому тесті примірників Renault Koleos і Hyundai Santa Fe....

АВТОСАЛОНИ

СТО

ВАЖЛИВА ТЕМА: ТЕХОГЛЯД

ТЕМА: ЄВРОБЛЯХИ