Bugatti Chiron. Божевілля хоробрих

Їх побудують лише 500 штук, але кожен з Bugatti Chiron вже продано. То чи є сенс говорити про машину, якої майже не існує? О, так!

Хвилюючий, феноменальний, фантастичний і скажено швидкий. Опис відчуттів за кермом цього 1500-сильного Bugatti блискавично спустошує запас визначень. Це дійсно унікальний досвід, який навряд чи повториться.

Характеристики Chiron з 16-циліндровим мотором об’ємом 8 л немислимі: 0-100 км/год менш ніж за 2,5 с і 0-300 км/год менш ніж за 14 с. Для захисту начинки, а також заради безпеки максимальна швидкість обмежена електронікою. Можна вибрати два рівня божевілля: 380 або 420 км/год. Таку швидкість автомобіль здатний розвинути, тільки якщо активувати Speed ​​key – другий ключ, що додається до машини.

Коли з силою натискаєш педаль гальма, крильце встає поперек потоку повітря і перетворюється в аеродинамічний гальмо, що забезпечує уповільнення на рівні 2 g

На ринку гіперкарів лише Koenigsegg Agera R 2016 року здатний змагатися зі спадкоємцем Veyron (обганяє Chiron по співвідношенню маси до потужності, 1,27 кг/к.с. проти 1,33 кг/к.с.), Але у шведського боліда битурбо V8 5.0 і три електромотора, які додають 406 к.с. до 1115 «конячок» ДВС. І все одно Agera програє в прямому протистоянні з Bugatti: 0-100 км/год за 2,8 с і «всього» 410 км/год.

Chiron – щось позамежне як при розгоні, так і при гальмуванні: система передбачає чотири вугле-керамічних диска (діаметр передніх – 420 мм) і внесок заднього антикрила. Коли з силою натискаєш педаль гальма, крильце встає поперек потоку повітря і перетворюється в аеродинамічне гальмо, що забезпечує уповільнення на рівні 2 g. Тому суперкар масою під дві тонни вимагає обмеженоі дистанції для зупинки.
Тим же, хто сидить за кермом, Chiron благоволить: керується легко, а його завжди передбачувані реакції пояснюються високою якістю шасі. Вражає і маневреність.

  Bugatti випустила електромобіль за 800 тисяч гривень

Потужності в надлишку

Природно, коли двигун видає 1500 к.с. і 1600 Нм, повний привід стає обов’язковим, без нього скористатися настільки неймовірним потенціалом не вийде. На це ж працюють наднизькопрофільнi шини, спеціально розроблені для моделі компанією Michelin.

Восьмідіапазонная роботизована коробка передач і повний привід: диференціал Torsen між осями і активний диференціал на задній осі, керуючий розподілом тяги між колесами. У салоні центром композиції прийнято вважати великий аналоговий тахометр і дві сині кнопки на кермі. Права запускає двигун, а ліва – вибір режимів руху.

Водій зручно сидить в інтегрованому в шасі кріслі, перед ним три основних прилади. По центру панелі – аналоговий тахометр, чия заставка змінюється в залежності від обраного режиму. Варто відзначити, що з ростом швидкості на екрані відображається все менше інформації, що полегшує її сприйняття. На ступиці керма дві великі сині клавіші: права відповідає за пуск двигуна, а ліва – за вибір режиму руху і включення програми Lift, в якій підвіска піднімає кузов (дорожній просвіт 125 мм як спереду, так і ззаду), щоб легше долати перепади асфальту. Режимів водіння чотири: EB (Ettore Bugatti), Autobahn, Handling і Top speed. У кожному змінюється алгоритм дій систем стабілізації і контролю тяги, а також ступінь демпфірування амортизаторів, настройки коробки передач, рульового управління, повного приводу і елементів активної аеродинаміки.

  Стало відомо, хто придбав найдорожчий автомобіль у світі
У 2017 році зібрали всього 70 Chiron. На будівництво кожного екземпляру йде шість місяців; 16-циліндрові мотори об’ємом 8 л роблять в Німеччині

Основний режим – EB – діє до позначки 180 км/год. При її перевищенні включається програма Autobahn, що знижує дорожній просвіт, щоб зробити водіння більш точним. У режимі Handling зростає маневреність – він гарний для звивистих доріг або на треку. Режим максимальної швидкості, як вже говорилося, можна включити тільки за допомогою другого ключа.

Милостивий государ

Але який би режим не був обраний, немає більш простого, ніж Chiron, в управлінні суперкара – як на прогулянці, так і на треку. Природно, по відношенню до його динаміці. Досить просто вміло користуватися найпотужнішим запасом тяги, особливо на звивистих дорогах, де відмінно відчувати себе допоможе швидке і точне рульове управління і чудово працюча (в тому числі за рахунок дуже низького центру мас) підвіска. У будь-якому випадку ми не очікували, що приборкати звіра з настільки неймовірними цифрами буде настільки легко.

Немає більш простого в управлінні суперкара, ніж Bugatti Chiron, – як на прогулянці, так і на гоночному треку

Висновок

Bugatti Chiron – автомобіль, який спростовує всі закони фізики, створений немов на зло ринку. Його ціна – божевільна формальність, дотримати яку вишикувався довгий хвіст з мультимільйонерів по всьому світу. Тільки от біда, для придбання Chiron одних грошей нині недостатньо. потрібно було вчасно займати чергу за гіперкаром.