Renault Koleos проти Hyundai Santa Fe. Різноманіття пропорцій

Renault Koleos против Hyundai Santa Fe

Не поспішайте звинувачувати нас в спробі порівняти непорівнянне після побіжного погляду на ціну представлених в цьому тесті примірників Renault Koleos і Hyundai Santa Fe. Корейська кросовер нам дістався в наднасиченій і найдорожчій комплектації, з коричневим шкіряним салоном, третім рядом сидінь, ексклюзивними 19-дюймовими дисками і найбільш повним набором допоміжної електроніки, аж до системи утримання автомобіля в смузі, проекції інформації на лобове скло і вентиляції передніх крісел. Хоча заради справедливості у Renault Koleos вентиляція теж присутня. А от якщо відкинути тягу до абсолютної розкоші і просто поставити перед собою завдання вибрати просторий кросовер з представницькою зовнішністю і тяговитим дизелем – ці представники французької та корейської марок цілком здатні між собою позмагатися.

Чим дивувати збираєтеся?

Турбодизель об’ємом 2,0 л і потужністю 177 к.с. – такий арсенал Renault Koleos. Інших варіантів на українському ринку не пропонують. Серед доступних опцій – панорамний дах з люком, вентиляція передніх крісел, підігрів задніх, система автоматичного паркування. Ще один доступний бонус – функція автоматичного перемикання світла і система попередження про відхилення від смуги руху.

На лівій спиці керма, на французький манер, згруповані кнопки управління круїз-контролем. Для того щоб користуватися медіасистемою, передбачений окремий пульт справа. Меню у медіасистеми непросте – розібратися з ним мимохідь не вийде. Koleos в старшій комплектації оснащений аудіосистемою фірми Bose з 12 динаміками (за доплату)

В цілому ж Renault Koleos в максимальній комплектації справляє враження автомобіля цілком просторого і комфортного, але без зайвої розкоші. Наприклад, кріслу водія забезпеченому мінімальним набором електрорегулювань, гостро не вистачає настройки нахилу подушки – було б не зайвим підняти її передній край вище. На вибір надається декілька варіантів оформлення цифрової комбінації приладів – вибрати один з них можна, грунтовно закопавшись в закутках головного меню. Добре, що підігрів сидінь і основні функції клімат-контролю можна включити звичайними клавішами і «крутилками». Салон Hyundai Santa Fe – принаймні в топової версії – виглядає куди більш розкішним. Багатошарова архітектура передньої панелі, широкий центральний тунель, ніша для зарядки смартфонів під повноцінним блоком «клімату» – все працює на створення монументального образу.

  Hyundai Sonata отримає "заряджену" версію

Солідніше виглядає автомобіль корейської марки і зовні. Якщо поставити обидва цих автомобіля поруч, можна спостерігати істотну різницю пропорцій. Koleos, створений в актуальному фірмовому стилі Renault під керівництвом головного дизайнера Лоренса ван ден Акера, має класичні пропорції: довгий капот, віднесена назад «капсула» салону, значна, але не надмірно величезна решітка радіатора створюють гармонійний і цілісний зовнішній образ.

Серед оснащення найдорожчих Santa Fe є проектор інформації на лобове скло. Між водієм і пасажиром – значна «буферна зона» у вигляді широчезного центрального тунелю. Архітектура інтер’єру Santa Fe складається з декількох рівнів. Поєднання оздоблювальних матеріалів виглядає цілком гармонійно

Hyundai Santa Fe на його тлі виглядає вельми важким. Видно, що основний акцент при його створенні зроблений на тому, щоб викроїти для пасажирів якомога більше корисного простору. А «нагнати страху» на сусідів по транспортному потоку покликаний крім загальної монументальності образу безкрайній «щит» решітки радіатора з гострокутною оптикою по краях.

Що стосується внутрішнього простору, зусилля компонувальників Hyundai не пропали даром. До послуг водія і пасажирів просторі сидіння. Тих, хто розташувався спереду, розділяє масивний центральний тунель, пара традиційних підстаканників на якому виглядають сиротливо. Ті, хто розраховує часто їздити великою компанією, можуть вибрати семимісний варіант, однак на особливий простір для “гальорки” розраховувати не доводиться – сидіти доведеться низько, а забиратися на задній ряд через неширокий отвір, що утворюється, якщо зрушити вперед праву секцію основного заднього дивана. У Renault Koleos місць тільки п’ять, третій ряд не пропонується. Однак особливого недоліку в корисному просторі немає і тут. Прорізи широкі, двері відкриваються на великий кут. Словом, місця вистачить. Притому що в Hyundai Santa Fe його з надлишком.

Зібралися з силами

Під капотом Renault Koleos – 2,0-літровий турбодизель потужністю 177 к.с., що працює в парі з варіатором. Шумоізоляція непогана: рокіт мотора в процесі пересування по дорогах практично не докучає. Hyundai Santa Fe може похвалитися 2,2-літровим 200-сильним мотором, якому відряджена в допомогу нова 8-ступінчаста АКП власної розробки Hyundai.

  В Україні стартують продажі оновленного Hyundai Creta

Обидва кросовера хизуються гідною динамікою і по «паспортним» показниками практично рівні: Hyundai досягає позначки 100 км/год на 0,1 с швидше, ніж Koleos. «Кореєць» потужніше на 23 к.с., але він і важче, все зрозуміло. Наявність варіатора накладає на їздові звички Renault певний відбиток: з місця він стартує плавно, а потім готовий різко рвонути вперед. Поведінка Hyundai, забезпеченого гідромеханічним автоматом, в цьому плані більш плавна і передбачувана. Двигун впевнено тягне автомобіль вперед, АКП швидко перебирає передачі, намагаючись підтримувати мотор в оптимальному діапазоні оборотів. На крейсерських швидкостях при русі по трасі мотор і зовсім ледь шелестить, перейшовши на восьму передачу.

У поворотах масивні розміри Hyundai Santa Fe і його орієнтованість на комфорт дають про себе знати – на хвилях асфальту він плавно погойдується, але при цьому гучно здригається при недбалому подоланні дорожніх нерівностей. Кермо на малих швидкостях обертається легко, якщо поїхати швидше – зусилля відчутно наростає. Але все ж, з точки зору водія, Renault Koleos виглядає цікавіше – прогнозовано рулиться, та й його підвіска здається більш збалансованою. Серед дбайливих батьків сімейства теж трапляються егоїсти?

Достоїнства і недоліки

Renault Koleos

+ Гарна керованість, енергоємна підвіска, паливна економічність

– Відсутність 3-го ряду

Hyundai Santa Fe

+ Місткість салону, багатий вибір комплектацій, плавна робота АКП

– Не найточніша керованість

Висновок

Hyundai Santa Fe в новому поколінні демонструє насиченість усіма можливими і неможливими опціями, доступними для сучасного автомобіля, в тому числі преміум-класу. У разі якщо потрібно вибрати повнорозмірний кросовер, він – один з найбільш гідних кандидатів. Renault Koleos представляється автомобілем достатньо дивним. «Вирісши» з платформи Nissan X-Trail, він так і не набрав преміального лиску. Але і цінник у нього набагато демократичніше.