Тест-драйв Infiniti QX50. Пристосуванець

Infiniti QX50

QX50 гримуча суміш: нова платформа, унікальний мотор із змінним ступенем стиснення, електрокермо та завзятий варіатор.

Електричне кермо другого покоління DAS 2.0 не завжди підтримує механічний зв’язок з колесами. Але це його анітрохи не псує. Передні крісла позбавлені будь-яких спортивних амбіцій. Однак надзвичайно зручні в довгій поїздці. Топова комплектація AUTOGRAPH PROACTIVE вирізняється триколірним оздобленням дорогими матеріалами, включаючи натуральне дерево (клен)

Кроссоверним лінійка Infiniti на довгий час була немов заморожена – моделі рідко оновлювалися, а якщо це і відбувалося, то несло мінімальну користь. Але пару років тому справа все ж зрушила з мертвої точки – з’явився компактний QX30, який отримав схвальні відгуки журналістів і клієнтів. Не дивно, що тепер всі погляди звернені на новий QX50, у якого поперечно розташований двигун (та ще й який!), пріоритет передньої осі, прибавка в кліренсі до 190 мм, варіатор з гидротрансформатором, який воістину творить чудеса. Та й просто приваблива зовнішність, не кажучи вже про елегантний інтер’єр.

Задні пасажири позбавлені обігріву сидінь, але розташуватися тут все одно можна зі смаком, навіть якщо ваш зріст набагато вище середнього. Гостинності QX50 не позичати

Перший у своєму роді

Взагалі QX50 залишився б цікавою штучкою і без всіх цих високотехнологічних наворотів. Але ж ні, ось вам електричне кермо на 2,5 обороти, здатне в спортрежимі бути і легким, і точним одночасно, та ще й демонструє при цьому відмінну інформативність. Або 2,0-літрова «четвірка» VC-Turbo, яка дозволяє більше не обирати між потужністю та економічністю. Завдяки зміні ступеня стиснення мотор адаптується до ситуації, досягаючи потужності в 249 к.с. або, навпаки, скорочуючи витрату палива до 7,6 л на 100 км. Але це на трасі. У місті менше 11,0 л/100 км не виходить, а взимку, коли доводиться прогрівати салон, готуйтеся до 12 літрів на «сотню».

Керований джойстиком варіатор налаштований по-бійцівські. Працює без ривків, філігранно імітуючи ступені. При бажанні можна пограти з режимами їзди, хоча користі від них не так вже й багато

Як би там не було, двигун еластичний, споро підбирає знизу і хвацько вистрілює важким кросовером за небезпечні з точки зору ПДР позначки спідометра. Варіатор працює просто чудово, спритно імітуючи ступені. Динаміка викликає тільки оплески.

«Шайба» управління навігацією не дуже зручна для використання, але подивіться тільки, наскільки вона красива! З таких крутих деталей і зітканий інтер’єр QX50

Чесно кажучи, особливо і причепитися ні до чого. Якщо Infiniti і далі буде робити настільки приємні у всіх відносинах автомобілі, їй під силу добряче попсувати нерви конкурентам. Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60, Jaguar FPace: хто з них краще Infiniti QX50 велике питання.

Висновок

Наскільки мені не подобався попередній QX50, народжений перейменуванням моделі EX, настільки ж я в захваті від нового покоління кросовера. У ньому є і краса, і азарт, і комфорт. Збалансований автомобіль для щоденних задоволень.