Тест-драйв Mitsubishi L200. На порозі барбершопа

Mitsubishi L200

Пікап L200 постригли, поголили, і перетворився він в писаного красеня з брутальною зовнішністю. А як щодо внутрішнього змісту?

Екстер’єр пікапа Mitsubishi L200 до рестайлінгу був, прямо скажемо, на любителя. Машину п’ятого покоління викотили на суд публіки в 2015 році, проте її оригінальна зовнішність з витаращаними фарами і масивною ришіткою радіатора не всім припала до смаку. А шкода, адже головні свої таланти машина зберегла: прохідність, вантажопідйомність та утилітарність і раніше виділяли її на ринку машин з відкритим кузовом. Часта зміна поколінь – це не про пікапи, той же L200 випускався в кожній з генерацій по десятку років. А ось рестайлінг – інша справа! Зачекавши майже п’ять років з моменту прем’єри моделі, японці зважилися підретушовані зовнішність L200. І безумовно не прогадали.

Дзеркала великі, під стать габаритам машини. Користуватися ними зручно, а в топових комплектаціях є камера заднього виду. Кермо зручно лежить в руках, та й керувати за його допомогою пікапом приємно. Проста графіка мультимедійної системи і стрункі ряди кнопок на передній панелі виглядають дещо архаїчно

З дивакуватого і з деяких ракурсів безглуздого хлопця-друзяки L200 перетворився на брутального красеня з правильними рисами обличчя і модною зачіскою. Нібито знайомий по спортзалу, який завжди приділяв час не своєї зовнішності, а підняттю важких предметів, зважився нарешті піти в барбершоп і довірити свою шевелюру майстру. Результат помітний: зустрінеш посвіжілого товариша на порозі брадобрейного закладу – не впізнаєш!

L200 теж поки не все впізнають. Принаймні в Грузії, де проходив тест автомобіля, місцеві жителі регулярно цікавилися, що за машина така. Повнопривідні моделі «діамантів» тут в пошані – в гірських районах на мікроавтобусах Delica возять все що тільки можна, включаючи туристів. Найкмітливіші спадкоємці Міміно швидко визначали родовід машини – профіль і форма дверей видають. Але не можна заперечувати, що робота над зовнішністю була проведена на п’ятірку. Впровадження концепції дизайну Dynamic Shield пройшло дуже вдало, подарувавши машині те, що в компанії називають «мужній зовнішній вигляд». І не посперечаєшся.

Немає перешкод

Але не за зовнішність цільова аудиторія пікапів любить ці машини. Який толк від рубаних вузеньких фар, якщо автомобіль застряє в найближчій калюжі і не здатний виконувати споконвічну свою задачу – перевозити вантажі? Тут L200 в бруд переднім бампером не вдарить. Перевозити вантажі під час тесту не довелося, але от різноманітність дорожніх умов в Грузії приголомшлива: від нових автомагістралей з відмінним асфальтом до русел засохлих річок. Головний атрибут справжнього позашляховика, рама, на місці. Більш того, її жорсткість збільшилася на 7%, так само як і зросла жорсткість кузова. Заявлений дорожній просвіт – 220 мм, ходи підвіски вражають.

  Тест-драйв Honda HR-V. Молодшенький
У другому ряду спокійно сядуть двоє крупних пасажирів. Залазити на “гальорку” зручно – на середніх стійках з’явилися спеціальні ручки

Повний привод є у всіх версій, але в початковій модифікації з «механікою» пропонується лише Easy Select. Більш дорогі машини – з системою Super Select, забезпеченою міжосьовим диференціалом. Це дозволяє використовувати повний привод постійно, а не тільки підключати передній міст в екстремальних ситуаціях. Крім того, в арсеналі L200 є «поніжайка» і блокування, що дозволяє вирішувати дійсно серйозні завдання. Принаймні ані мокра глина, ані кам’янисті підйоми, ані земляні насипи не стали для пікапа гідними перешкодами.

Локомотив

На асфальті L200 виявився гарним. Втім, це враження від топової версії, тому що двигунів на вибір два. Обидва вони дизельні, з турбонаддувом, потужністю 154 або 181 к.с. Початковим версіями надана «механіка», для дорогих машин передбачена АКП, причому нова, 6-ступенева, виробництва Aisin. У тандемі з найбільш потужним мотором автомат працює без нарікань, змінюючи ступені плавно і вчасно.

Новий 6-ступеневий автомат відмінно знаходить спільну мову з мотором і не докучає ривками при зміні передач

На розгоні L200 важкуватий, але напористий, як локомотив. Зупиняється оперативно – потужні версії комплектуються вентильованими гальмівними дисками більшого діаметра (320 мм проти 294 мм у 154-сильної машини). За відчуттями пікап ближче не до вантажівці, а до легкового автомобіля, просто дуже великого.

Марні сподівання

З інтер’єром все не так однозначно. Ясна річ, що для пікапа салон – не головне, але на тлі настільки ефектної зовнішності і всередині очікуєш побачити що-небудь таке. Але ні, принципових відмінностей з дорестайлінгової машиною тут немає. Кермо від Pajero Sport з кнопками і підігрівом (є не у всіх комплектаціях). З «Паджеро» перекочував і екран на щитку приладів з кольоровою графікою. А ось мультимедійна система виглядає застарілою, дивлячись на неї, розумієш, що пікап – це все-таки комерційний автомобіль. На користь цього аргументу свідчить і тканинна салону, пропонована у всіх комплектаціях, крім топової.

  Тест-драйв Range Rover Evoque. Копія вірна

Однак, незважаючи на спартанську обстановку, в салоні L200 зручно і навіть затишно. Якихось особливо прикрих ергономічних огріхів немає, крісла зручні, та й оглядовість гарна. Місця в достатку, недарма кабіна тут подвійна. У пасажирів другого ряду з’явилися роз’єми для зарядки гаджетів і зручні поручні на середніх стійках. А ще кондиціонер тепер доступний в базовій версії, а у більш дорогих машин з’явився двозонний клімат-контроль.

Задній бампер є не у всіх версій L200. Він доступний тільки для двох найбільш дорогих виконань машини. Бічних підніжок немає тільки «в базі»

Ціни, на жаль, теж виросли. Оновлений пікап обійдеться мінімум в 837 000 грн. за версію з «механікою», базовим мотором і спрощеним повним приводом. Версія з автоматичною коробкою передач дорожче на 253 000 грн., Але оснащена вона на порядок краще. Топова модифікація доступна виключно з автоматом і коштує 1 211 000 грн.

+ Екстер’єр, прохідність, тяговітий мотор. Комфортний за мірками класу салон

– Скромне оздоблення салону, архаїчна мультимедійка

Висновок

Рестайлінг пішов L200 на користь, і перспективи цієї машини на нашому ринку виглядають досить привабливо. Зовнішність гарна, прохідність відмінна, та й везе він дуже непогано, плюс модель цю в нашій країні люблять. Так, автомобіль трохи подорожчав, і це не може не засмучувати, але підвищення ціни в даному випадку легко вписується у визначення «виправдано і справедливо».