Тест-драйв Peugeot 508. Готовий оригінальничати

Peugeot 508

Новий Peugeot 508 демонструє завзятий характер, залишаючись простим і приємним в управлінні. Які нюанси приховує модель під беззастережно яскравою зовнішністю?

Загальне божевілля на кросовери, здається, не залишає середньорозмірним триоб’емникам жодного шансу на виживання. Однак у них є стійка аудиторія як серед бізнес-клієнтів, так і на ринках, традиційно вірних класичному кузову. Зараз Peugeot за допомогою чергової інкарнації 508-го має серйозний намір утерти ніс захопили сегмент «німцям» і «японцям» – Volkswagen Passat, Toyota Camry і іншим.

Дизайн екстер’єру Peugeot 508 навіяний концептом Exalt, показаним кілька років тому, і демонструє явний намір дизайнерів французького бренду звільнитися від кайданів традиціоналізму. Модель стала коротше на 8 см і нижче. Безрамкові скла зробили профіль легше і швидше.

Зовнішність інтригує, але дах, який звужується до корми (актуальний тренд) зменшує простір над головою задніх пасажирів. В ногах, навпаки, дуже просторо. Місця в багажнику менше, ніж у королів об’ему Ford Mondeo і Skoda Superb, але вони і помітно довше.

Багажник Peugeot 508 здається великим, насправді ж його об’єм дорівнює 487 л, що далеко від рекордсменів класу. Але якщо підійти до компонування вантажу відповідально, в багажник може поміститися чимало речей.

У салоні базова архітектура така ж, як у інших Peugeot, від 208-го і вище. При цьому посадку доводиться приймати зібрану, якщо хочеш бачити прилади над кермом. Управління коробкою таке ж, як у родинних кросоверів (у них запозичили і платформу) – великим селектором користуватися зручно. Інформація про допоміжні системи виводиться на 10-дюймовий сенсорний екран по центру панелі. Частиною функцій керуєш за допомогою семи кнопок, які нагадують клавіші церковного органу. Навігаційна система використовує інтегрований TomTom. Інтерфейс підключення смартфонів Apple і Android пропонується штатно. Передбачено безліч маленьких і великих боксів для зберігання, а також одразу кілька USB-слотів.

  Тест-драйв Alpine A110. Повернення легенди

Занурення в i-Cockpit

З 2012 року, тобто з моменту дебюту Peugeot 208, і-Соскріt – оригінальне місце водія Peugeot – пройшов великий шлях. Кермо малого діаметра (35 см), піднятий щиток приладів (на нього дивишся поверх обода) – ось ключові особливості цієї концепції, яка спочатку викликала суперечки, як і все, що вибивається зі звичних уявлень. До моделі 508 і-Соскріt дійшов уже в четвертій редакції: посадка нижче і більш спортивна, ніж в кроссоверах 3008 і 5008, а кермо (таке саме, як у 3008-го) встановлено майже вертикально. На місці водія легко знайти зручну посадку, в тому числі завдяки щедрому запасу простору. І немає необхідності встановлювати кермо в нижнє положення, щоб було видно прилади.

Мультимедійна система з 10-дюймовим екраном розташована по центру консолі, але злегка розгорнута до водія. Керувати нею можна за допомогою клавіш, які безпосередньо викликають потрібні функції. Кермо усічено у верхній частині, щоб не перекривати комбінацію приладів.

Між драйвом і комфортом

На дорозі Peugeot 508 проявляє якості, властиві всім великим моделям марки – характер веселий, але немає і натяку на екстремальну поведінку. Шанувальникам динамічної їзди не сподобається малочутливе рульове управління – підсилювач тепер електричний, але важко знайти реальні вади в загальному їздовому балансі автомобіля. Він дуже впевнено почуває себе на дорозі, підвіска щільно, але делікатно відпрацьовує недоліки асфальту, та й загальний шумовий комфорт на висоті – в машині тихо.

Дволітровий турбодизель HDi потужністю 180 к.с. добре себе зарекомендував вже давно: він тихий на швидкості, гарантує впевнений набір швидкості з ходу, навіть не дивлячись на не завжди логічну поведінку восьмідіапазонного автомата, який то зволікає при перемиканні, то хаотично перескакує з передачі на передачу в надмірному прагненні змусити мотор працювати на низьких оборотах .

  Peugeot побудувала електрофургон на базі моделі Expert

Тестова версія GT-Line – найдинамічніша і найекстравагантніша серед всіх 508-х. Але і найдорожча. За неї просять 895 000 грн. З таким самим мотором можна взяти комплектацію простіше – Allure за 811 000 грн. – і нічого особливо не втратити. Або заощадити ще 45 тисяч і купити Allure, але з 1,5-літровим дизелем BlueHDi, який видає 130 «конячок» і працює ні з 8-ступінчастим, а з 6-ступінчастим “автоматом”. Але тоді, звичайно, ви відчутно втратите в динаміці і задоволенні від водіння. А якщо «плюшки» в оснащенні вас особливо не цікавлять, за 677 000 грн. можна купити базову версію Peugeot 508 зі 150-сильним бензиновим 1.6 PureTech і 6-ступінчастим “автоматом”. Вона, до речі, найжвавіша – 8,9 с места до «сотні».

Складно зараз сказати, наскільки сильним конкурентом «німцям» і «японцям» виявиться Peugeot 508 з точки зору надійності, але по їздовим якостям він їм не поступається, а по естетиці так і зовсім на голову вище. Французам браво!

Достоїнства і недоліки Peugeot 508

+ Яскрава зовнішність, оригінальний інтер’єр, динаміка і керованість

– Мало місця над головою в другому ряду