Тест-драйв Сhery Tiggo 2. Максимальна яскравість

Сhery Tiggo 2

Команда дизайнерів Chery, очолювана вихідцем з GM Джеймсом Хоупом, послідовно робить автомобілі китайської марки свіжими і яскравими – погляньте на Tiggo 2 і порівняйте його з моделями, які фірма випускала ще 5-10 років тому. Прогрес очевидний! Побудований автомобіль на платформі T13 – в числі його прабатьків можна назвати, наприклад, ліфтбек Chery А13, відомий у нас як ЗАЗ Forza.

Усередині новий кросовер настільки ж яскравий, як зовні, – «за замовчуванням» він отримав двоколірні сидіння з тканинною оббивкою і декоративні вставки з глянсового пластика. До речі, незважаючи на різноманітність фактур, пластики в оздобленні передньої панелі використовуються однаково жорсткі.

Яскраво-помаранчеві вставки помітно пожвавлюють інтер’єр. Передня панель Tiggo 2 виготовлена з жорсткого пластика, медіасистема управляється сенсорними кнопками

Кермо Tiggo 2 позбавлено регулювання по вильоту, а водійське крісло неможливо переміщати по висоті – отже, при пошуку зручного положення не уникнути компромісів. Але місця в салоні Tiggo 2 цілком достатньо – і заподіяти незручність пасажиру заднього ряду можна, лише нахабно розсівшись.

Освоюючись за кермом Tiggo 2, займемося насамперед гімнастикою для зору – незвичайний щиток приладів з рухомими «в протихід» стрілками змушує специфічно косити оком вліво і вниз – щоб успішно контролювати «робочий» сектор шкали спідометра. Спочатку незвично, але з часом особливих незручностей це не викликає.

Долаючи простір

Небезпека стати злісним порушником швидкісного режиму, злегка перестаратися з натисканням педалі газу, за кермом Chery Tiggo 2 не дуже велика. Автомобіль з 1,5-літровою “четвіркою” потужністю 106 к.с. і 4-ступінчастою гідромеханічною АКП розганяється досить помірно. Якщо намацати в районі лівого коліна кнопку зміни режимів руху і задіяти Sport, коробка передач буде перемикатися «вгору» пізніше і розгін стане більш інтенсивним – але в гоночний болід Tiggo 2, зрозуміло, не перетвориться.

  Тест-драйв Honda CR-V. Тепер він турбо
Chery Tiggo 2 оснащується єдиним 1,5-літровим 106-сильним бензиновим мотором. Автомобіль в початковому виконанні Comfort комплектується тільки 5-ступінчастою МКП. Для старшої Luxury є вибір: «механіка» або 4-діапазонний автомат

З «механікою» автомобіль відчувається трохи більше моторним, але варто враховувати, що більш-менш жваво двигун поводиться лише на високих оборотах. Однак часто розкручувати його до відсічки також не дуже хочеться – реве мотор в такому стані, що називається, від душі, а по підлозі прокочуються відчутні вібрації. В цілому ж шумоізоляція Tiggo 2 пропрацьована гідно, і при пересуванні в спокійному режимі зайвого дискомфорту автомобіль не доставляє. Радує і поведінка підвіски – вибоїну, здатну довести її до пробою, варто ще пошукати.

Автомобіль з 5-ступінчастою «механікою» поводиться трохи більше жваво, ніж з 4-ступінчастою АКП, але вражаючою динаміки від 1,5-літрового бензинового 106-сильного мотора чекати не доводиться

Пологі повороти транспортних розв’язок Tiggo 2 здатний проходити на гарному ходу – рульове управління з гідропідсилювачем ділиться з водієм достатньою інформацією про те, що відбувається під колесами. Але нахиляється при цьому кросовер доволі відчутно. На педаль гальма тут слід натискати впевнено – вона туга і на самому початку ходу не дуже інформативна. Принаймні на перших порах, з незвички.

  Тест-драйв Opel Astra J. І знову здрастуйте!

Повним приводом Chery Tiggo 2 не обладнаний, і серйозних подвигів на бездоріжжі від нього чекати не доводиться – однак для того, щоб подолати відрізок «грунтовки» до дачної ділянки, він цілком годиться.

акож в активі Chery Tiggo 2 місткий багажний відсік і спинка заднього дивана, що складається в пропорції 60:40 – вона доступна для всіх версій автомобіля «за замовчуванням». Однак скласти задній ряд «в горизонталь» не вийде – між багажником і салоном є яскраво виражена сходинка. Сам відсік правильної форми, але будь-яких гачків, петель або сіток для кріплення поклажі тут не передбачено. Але це не заважає тому, щоб в цілому сприймати Chery Tiggo 2 всерйоз!

Достоїнства і недоліки Chery Tiggo 2

+ Яскрава зовнішність, місткий багажник, наявність класичної гідромеханічної АКП.

– Слабка динаміка, відчутні крени, крісло водія не регулюється по висоті, а кермо – по вильоту.

Висновок

Прогрес китайської марки Chery очевидний. Особливо якщо згадати, які моделі вона випускала, скажімо, 10-12 років тому. Нинішні її новинки отримали приємний оригінальний дизайн, вони гідно виконані, але не позбавлені недоліків, і часом досить великих. Але розцінювати їх як курйоз або непорозуміння на даному етапі навряд чи комусь прийде в голову.