Citroen C4 2010-2015. Тільки для естетів

Citroen C4 2010-2015

Як і будь-який інший Citroen, цей далеко не герой вторинного ринку. Бувший у використанні Citroen C4 здатен купити тільки ентузіаст-любитель. А ось любитель чого саме, це ми і спробуємо з’ясувати.

Доля Citroen C4 на українському ринку складалася в цілому непогано вже починаючи з 2004 року, коли з’явилася машина першого покоління. Все було при ній. Зовнішність завжди була яскравою, якісне оздоблення, європейська інженерія і непогана якість збірки. Та й потім, коли в 2010 році на арені з’явилася друга генерація, успіх моделі тільки зростав і міцнів. Багато тисяч машин роз’їхалися по країні. А тепер багато з них виставлені на продаж. От тільки охочих купити C4 другого покоління не так вже й багато. Тому що розмови про проблемність машини не вщухали і не вщухають.

ЛФП, двигуни, трансмісія… А скільки страждань було по електриці, котра не хоче працювати в нашому кліматі. Проблем багато, і сьогодні до покупки чотирьох-п’ятирічного автомобіля потрібно підходити, м’яко кажучи, обережно.

Гарне паливо

Варто бути напоготові з АКП. Серйозні проблеми починають проявлятися в районі 150 тис. км пробігу. МКП доставляють менше клопоту, але теж не подарунок. При покупці машини варто переконатися, чи чітко включаються передачі і який хід педалі зчеплення. Найчастіше заміна зчеплення потрібна при інтервалі пробігу в 80 тис. км. Силові установки чутливі до якості використовуваного палива, швидко засмічується дросель. Погане паливо призводить до утворення нагару на клапанах. Проблема виникає при пробігу 60 тис. км. Велика ймовірність падіння компресії і потужності в перший рік експлуатації. При покупці особливу увагу варто приділити шуму ланцюга в приводі ГРМ. Вона слабенька. Насторожити повинні плаваючі оберти двигуна і його нерівна робота.

  Citroen бере курс на доступні електромобілі

Вся така суперечлива

Багато хто скаржиться на жорсткість підвіски, особливо ззаду, де пробої трапляються частіше. Але є у неї й інші слабкі сторони. Наприклад, гримлять на нерівностях опори передніх амортизаторів. Втім, достатньо гарантійних звернень було і по самих амортизатораї, і по стійках стабілізаторів.

На жаль, пластик оздоблення хоч і хороший на вигляд, але з часом починає видавати сторонні звуки

Але чомусь найбільше негативних відгуків надходить на електрику. Тут повний калейдоскоп відмов, починаючи з найбезневинніших (і не дуже) датчиків і закінчуючи нестабільною роботою генератора або стартера. Зізнатися, в нашому випадку дешевими ці вузли не назвеш. Електрообігрів передніх сидінь – одна з хвороб Citroen C4. Нитки спинки і подушки – єдиний ланцюг, тому найменше пошкодження проводки може спровокувати перетяжку всього крісла. Нерідко ламаються і електричні склопідйомники.

З позитивних моментів варто відзначити «зовнішність» і в цілому непогане оснащення. Але тут починаєш думати про кузов. Якщо говорити в цілому, то ЛФП тримається непогано. Але натомість з приводу жорстких ущільнювачів дверей, які протирають фарбу в дверних отворах, на форумах утворилися повноцінні спільноти.

До багажнику, як правило, у власників хетчбеків С4 претензій немає. Цілком місткий для свого класу

Безперечними перевагами моделі вважаються зручний великий салон і непоганий багажник, а також якісний пластик оздоблення салону. Однак, замислюючись про С4, не варто забувати, що це все-таки Citroen – машина складна і часом суперечлива.

Достоїнства і недоліки Citroen C4 2010-2015

+ Дизайн, просторий салон, оздоблювальні матеріали, місткий багажник

– Ущільнювачі дверей, надійність моторів, диск зчеплення, електрика, підвіска, замки

Трансмісія

Головне питання до МКП – слабке зчеплення. Не рідкість, коли в пробках машина посмикується при початку руху. Проблему вирішує установка неоригінальних, більш якісних дисків. Слабке місце АКП – електромагнітні клапани в гідроблокці, які відповідають за регулювання тиску і блокування гідротрансформатора. З їх виходом з ладу коробка починає смикатися при перемиканні, а потім і зовсім переходить в аварійний режим.

  Mitsubishi Outlander 2012-2015. Знову цей варіатор

Двигун

Двигун THP динамічний і економічний, але його краще уникати. Тут нерідко виходить з ладу дросельна заслінка. Найчастіше саме на цих моторах заклинює термостат, помпа змінюється з кожною заміною ременя ГРМ, яку рекомендується здійснювати через 60 тис. км. Мотор схильний до «переїдання», і нормою витрати масла для нього є 500 г на 1000 км. Свічки необхідно міняти кожні 40 тис. км, інакше можуть «накритися» котушки.

Підвіска

Передні стійки служать не більше 50 тис. км. Рульові тяги часто ходять навіть менше. Якщо їх вчасно не поміняти, вони можуть «утопити» рульову рейку, яка в будь-якому випадку не живе довше 100 тис. км. Слабке місце – задні сайлент-блоки. Їх ресурс невеликий, і вже при пробігу 40 тис. км вони виходять з ладу. Ознака несправності – стуки в підвісці. Які, до речі, ззаду може видавати і пильовик амортизатора.

Кузов

У пошуках приводів для торгівлі при купівлі С4 варто звернути увагу на місця, де ущільнювачі дверей стикаються з кузовом. Особливо в поясної лінії задніх дверей. Нерідко через занадто жорсткі ущільнювачі у машин до 2015 року випуску протиралася фарба. А ще варто перевірити справність дверних замків. Вони погано зимують. Тяги всередині двері від морозу відмовляються працювати і часто не пускають власника в салон.

Едектрика

Стан автомобіля контролюють чотири електронних блоки, які при пробігу понад 100 тис. км нерідко починають “глючити”. При тому ж пробігу виникають проблеми з генератором через відмову регулятора напруги, рідше – через діодний міст. Стартер починає давати збої ще раніше, при пробігу понад 60-80 тис. км, це відбувається з вини втягучого реле.