Mitsubishi Outlander 2012-2015. Знову цей варіатор

Mitsubishi Outlander 2012-2015

«Аутлендерів» на «вторинці» багато. І причин тому кілька. Головна – свого часу, новими, їх активно змітали в автосалонах. Що ж до інших причин, то шукати їх доведеться в тексті, який ви знайдете нижче.

Автомобілів, що припали в саму пору на українському ринку, було небагато. По пальцях перерахувати: Logan, Duster, Accent … Можна сказати, що Outlander третього покоління з їх числа. На спробу запропонувати досить якісний, добротний і для свого класу недорогий автомобіль Mitsubishi отримала дружний відгук покупців. А чому ні? Зухвалий на вигляд, практичний, з великим салоном і двома педалями. Та ще й з замашками позашляховика, оснащений до того ж атмосферними моторами.

Відзначають дуже ніжний пластик оздоблення салону. Навіть язичок відстебнутого замку ременя безпеки, повернувшись на місце, залишає відмітини

Двигунів було два. Бензинові «четвірки» 2.0 (150 к.с.) і 2.4 (167 к.с.) славляться надійним і довговічним ланцюговим приводом ГРМ. Заміну ланцюга зазвичай проводять при пробігу добре за 200 тис. км. При регулярному обслуговуванні «четвірки» настільки надійні, що виробник навіть не вважає за потрібне випускати ремнабір і комплектуючі до них. Якщо що, агрегати змінюють цілком, особливо не заморочуючись з розточенням.

Обидва мотори комплектувалися варіаторами Jatco, ужитися з якими вдалося далеко не всім. Може, звідси і велика кількість пропозицій? Аж надто багато «але» виникає в експлуатації, і все одно ресурс варіатора не перевищує 150 тис. км, максимум 200 тис. км, якщо пощастить з водієм. Ремонт CVT у дилера може потягнути на 4500 доларів, в гаражі – півтори тисячі. Новий – готуйте від 7000 доларів. Варіаторна «дієта» відкидає спурт зі світлофора, буксирування, підкорення бордюрів і бездоріжжя. CVT прогрівають взимку і додатково охолоджують влітку. До речі, окремий радіатор для варіатора виробник запропонував тільки в 2014 році. Мабуть, хвиля скарг на перегрів здолала дилерів. Натомість система повного приводу працює справно, якщо не забувати раз в 120 тис. км міняти масло в редукторі заднього моста.

  Mitsubishi покаже в Токіо газотурбінний кросовер-кабріолет

Розумний компроміс

Фактично відверто слабких місць у кросовера немає. До рестайлінгу це шумоізоляція. Після оновлення в салоні автомобіля стало набагато тихіше. Слабке і тонке ЛФП компенсується якісним металом, який іржавіє неохоче. Багато скарг на лобове скло – крихке, легко колеться і стоїть під 1000 доларів. Але китайський аналог за 300 «баксів», до речі більш стійкий до камінців, помітно згладив гостроту проблеми. Багато примх власників Outlander стосується якості матеріалів оздоблення салону і ергономіки. Мовляв, будь-яке торкання пластика годинником, кільцем, а часом просто нігтем залишає сліди – неохайно. Псевдошкіра сидінь не дуже міцна і тягнеться, а шкіра в топових версіях міцна, але занадто жорстка і груба…

Місця на другому ряду достатньо, проте особливо комфортним задній диван не назвеш. Цей недолік з лишком спокутує можливість організувати рівну підлогу з багажником

Кросовер дійсно не ідеальний. Не всі кнопки підсвічуються вночі, взаємодіяти з медіасистемою буває непросто, задній диван по зручності нагадує лавку у дворі. Але Outlander якраз привабливий компромісами. Його вартість спокутує дрібні недоліки, а їде кросовер дуже солідно – «дорожче» сплачених грошей. Претензій до енергоємної підвіски практично немає. Стійки ходять понад 80 тис. км, а найбільш часта заміна, як і всюди, – це передні стійки стабілізаторів. Їх термін – не більше 40 тис. км. При покупці машини крім уважного вивчення здоров’я варіатора, якщо такий є, варто звернути увагу на роботу рульового управління. Заміна рейки – історія недешева і копітка. Немає особливих протипоказань і з боку електрики. Запас міцності проводки і контактів неабиякий. Єдине, на ранніх моделях «глючив» ETACS – невелика, але важлива коробочка під назвою Electronic Total Automobile Control System. Симптоми були різні: то ближнє світло включиться мимоволі, то вентилятор радіатора. Пізніше коробочку полагодили. Так що можна брати…

Достоїнства і недоліки Mitsubishi Outlander 2012-2015

+ Надійність моторів. Підвіска. Електрика. Універсальний салон. Дизайн.

– ЛФП. Лобове скло. Матеріали оздоблення салону. Динаміка. Варіатор.

Трансмісія

Першою ознакою погіршень здоров’я варіатора стане металевий стукіт при розгоні. Та й на високих оборотах машина буде ревіти мотором без толку. Щоб не потрапити на заміну варіатора (5000-7000 – і аж ніяк не гривень), рекомендуємо частіше перевіряти колір масла. Зеленуватий відтінок означає, що масло ще свіже. Коричневий говорить про те, що рідину міняли давно і пора її освіжити.

  Mitsubishi Pajero стане кросовером?

Двигун

Ланцюг на «четвірках» служить близько 300 тис. км пробігу, а його заміна – процедура складна, при якій потрібно розібрати ледве не весь мотор. Обійдеться в суму понад 1000 доларів. З незначних неприємностей можна відзначити втрату герметичності радіатора охолодження і «писк» генератора навіть при невеликих навантаженнях. До речі, обидві «четвірки» легко перетравлюють 92-й бензин.

Підвіска

Задні амортизатори служать до 60 тис. км, передні трохи довше – до 80 тис. км. Далі – як їздити. Інші елементи підвіски готові ходити до 80-100 тис. км. Термін життя гальмівних колодок стандартний – 30-40 тис.км, дисків – 60-70 тис. км. При заміні колодок обов’язково змащують направляючі супортів, інакше з часом гальма можуть підклинювати.

Кузов

Сколи та тріщини на лобовому склі виникають від попадання навіть невеликого камінчика. Тому навіть не думайте обганяти когось на грунтовці або «грейдері». Метал під відколами на кузові починає окислюватися через 3-4 роки, що, втім, до серйозних наслідків не призводить. До проблем аеродинаміки кузова можна віднести і той факт, що в сльоту бруд повністю заливає бічні стекла, погіршуючи оглядовість.

Електрика

Спосіб усунення «глюків» блоку управління електрикою ETACS простий: видалити запобіжник «оскаженілого» вузла і їхати в сервіс. В іншому ж електричне здоров’я “Аутлендера” знаходиться у відносному порядку. Підкачала, можливо, радіочутливість деяких елементів, і ряд непорозумінь з клімат-системою.