Як самостійно захистити автомобіль від корозії

Как самостоятельно защитить автомобиль от коррозии

Корозія автомобіля – це головним чином зимова проблема. На дорогах з’являється сіль або агресивні до металу реагенти, незахищений кузов починає активно іржавіти, особливо в місцях пошкоджень. Такі осередки корозії неакуратно виглядають, загрожують наскрізними дірками і серйозними ремонтними роботами. Кузов від корозії необхідно захищати, а от робити це краще в теплу пору року, не чекаючи морозів.

Типові місця корозії

Комусь може здатися, що проблема іржі пішла разом зі старими технологіями виробництва автомобільних кузовів, проте це не так: огріхи трапляються навіть у топових автовиробників. У одних моделей іржавіють тільки певні деталі – наприклад, кромка капота або кришка багажника (так, у Subaru Tribeca першого покоління небезпечне з корозійної точки зору місце – стакани передніх стійок). В даному випадку можна обробити тільки ці місця і спокійно їздити. У інших машин корозії піддаються деталі силової структури кузова або вона проявляється в різних, важкопередбачуваних місцях – таким машинам показана повна антикорозійна обробка.

Умови для антикорозійної обробки

У будь-якому випадку тепла сонячна погода, градусів + 15-25, – це ідеальний варіант для обробки деталей, які хочеться захистити. В першу чергу це пов’язано з консистенцією антикорозійного засобу: чим тепліше, тим більш рідким стає антикор, а отже – краще розтікається по внутрішніх поверхнях деталей.

Залежно від моделі до них можна підібратися, або розібравши внутрішню обшивку (наприклад, дверей або кришки багажника), або через зливні / вентиляційні отвори, або через спеціально просвердлені для цього технологічні отвори (вони потім закупорюються пробками від аптечних пухирців). У ряді випадків, особливо коли проблемним місцем вашої моделі є кромка лобового скла, не обійтися без хоча б часткового зняття стелі та обшивки стійок кузова.

  Чи потрібно охолоджувати турбомотор після поїздки?

Як обробляти машину антикором

Як тільки ви визначилися з обсягом робіт і знайшли необхідні технологічні отвори для розпилення антикора, можна приступати до обробки. Деякі фахівці рекомендують заліпити скотчем або пластиліном зливні отвори в кузові, щоб антикор не витікав з порожнин деякий час. Ми б не стали рекомендувати такий варіант – аж надто великий ризик, що в цих місцях утворяться пробки, які не будуть пропускати воду і повітря, і в результаті в порожнинах буде створюватися вологе середовище – а це куди гірше для кузова, ніж втрата незначної кількості антикору .

Сучасні засоби дозволяють якісно обробити приховані порожнини автомобіля самостійно, без покупки дорогого устаткування і стомлюючого змішування інгредієнтів. Можна купити кілька великих літрових балонів антикору, обладнаних довгою трубочкою зі спеціальним розпилювачем на кінці, що дозволить дістатися до самих прихованих порожнин і розприскати там антикорозійний засіб.

Добре, якщо антикор буде теплим – це дозволить йому краще розтектися по внутрішнім деталям автомобіля. Але спеціально нагрівати балон не можна, він може вибухнути – температура близько 30 градусів вважається оптимальною. Також на сонці за кілька годин до обробки має сенс виставити сам автомобіль, щоб він гарненько прогрівся – адгезія хімікатів до теплого заліза краще, ніж до холодного.

  Як перевірити масло в автоматичній коробці передач?

Перед застосуванням балон необхідно енергійно струсити. Починайте заливати кожен новий балон з найбільш важкодоступної точки, що вимагає максимального тиску – середніх стійок кузова, віддалених від технологічних отворів країв порогів і т.п. Більш доступні порожнини можна обробити «самопливом», ближче до кінця балона, коли тиск в ньому вже зменшиться – це дозволить вам заощадити не на шкоду якості антикорозійної обробки. Зазвичай на повну обробку внутрішніх порожнин йде від 2 до 4 літрових балонів. З урахуванням їх низької ціни витрати будуть мінімальними, а вигода величезною: захистити автомобіль від корозії завжди дешевше, ніж лікувати наслідки.

Коли проводити повторну обробку від корозії

Для того щоб зрозуміти, коли потрібно повторити обробку, має сенс зробити контрольний розпил у внутрішню порожнину поруч з великим технологічним отвором (такі місця є, наприклад, в передній кромці капота) і раз на півроку перевіряти покриття пальцем. Як тільки ви відчуєте, що воно втрачає еластичність, варто повторити обробку.