9 автомобілів з нестандартним пуском двигуна

9 автомобилей с нестандартным пуском двигателя

Розповідаємо про серійні автомобілі з самим креативним пуском двигуна: від ключа на тунелі між сидіннями і тумблера на панелі до кнопки на важелі коробки передач.

По правді кажучи, лише небагато в автомобілі розбурхує водія і хвилює його кров більше, ніж пробудження мотора. А яке задоволення можна відчути, якщо це дійство супроводжується захоплюючим дух хижим ревом і бурчанням випускної системи! Втім, у кого-то напевно захоплює дух навіть від запуску економічного трьохциліндрового турбодвигуна який-небудь малолітражки.

Автовиробники, які вміють доставити справжню насолоду покупцям, добре знають про це і як можуть намагаються урізноманітнити процес, перетворюючи його в цілий ритуал або ефектне дійство. Сьогодні ми розповімо про серійні моделі, для яких творці придумали щось новеньке і незвичайне замість традиційного ключа запалювання на рульовій колонці, черпаючи натхнення в світі авіації або включаючи креатив при розробці кнопки Start Engine. Багато з цих автомобілів – потужні і дорогі суперкари. Але є незвичайні рішення і на більш доступних машинах.

1Alfa Romeo

Надихнувшись суперкарами Ferrari, в компанії Alfa Romeo встановили велику яскраво-червону кнопку запуску двигуна прямо на кермі. Завдяки цьому навіть власник 160-сильного дизельного седана Giulia може відчути себе в більш потужному і дорогому автомобілі.

2Aston Martin

На відміну від Alfa Romeo з її безключьовим доступом, при якому завести двигун можна натисканням кнопки, просто тримаючи пульт від машини в кишені, на автомобілях Aston Martin ключ все ж потрібен. І який – кришталевий! Щоб пробудити потужний двигун, ключ потрібно вставити в призначене для нього спеціальне гніздо на передній панелі і утримувати натиснутим поки з під капота не донесеться рик велетенського V8 або V12.

  Як виглядали б сучасні автомобілі в минулому столітті

3Ferrari

Новий потужний гіперкар SF90 Stradale стане першим Ferrari, у якого не буде традиційного ключа і звичного замка запалювання. Італійці замінять його на чіп-карту. Втім навіть при наявності ключа як такого двигуни актуальних моделей компанії все одно заводяться не ним, а червоною кнопкою на кермі.

4Lamborghini

Виробник суперкарів з Сант-Агата-Болоньєзе при розробці кнопки запуску двигуна черпав натхнення у військовій авіації. Тому в машинах Lamborghini вона прихована під спеціальною червоною кришкою по аналогії з винищувачем. Перш ніж запустити мотор, її спочатку треба підняти.

5Mercedes-Benz SLR

У німецького суперкара з трипроменевою зіркою теж є незвичайна система для «пробудження» двигуна. Її кнопка, що замінює ключ запалювання, інтегрована прямо в важіль автоматичної коробки передач. Так що для запуску мотора потрібно лише підняти маленьку металеву кришку і натиснути на приховану під нею кнопку великим пальцем.

6MINI

Незважаючи на компактні розміри, автомобілі цієї культової марки неможливо дорікнути у відсутності характеру. Він є у всьому, починаючи з найдрібніших, досконально опрацьованих деталей інтер’єру і закінчуючи органами управління. Тому не дивно, що замість ключа або кнопки запуску двигуна у MINI червоний тумблер на консолі, який потрібно качнути вниз, щоб пробудити мотор або навпаки вимкнути.

  Чи потрібен «ручник» в автомобілі з АКП

7Porsche

Для спорткарів німецької марки характерно розташування замку запалювання ліворуч від керма (або праворуч, якщо машина праворульна). Це рішення прийшло з гонок, коли після старту заїзду пілоти спочатку повинні були застрибнути в машину, завести двигун і тільки потім мчати по трасі. Таке розташування замка запалювання з боку дверей водія дозволяло зробити це раніше і швидше за суперників на автомобілях інших марок. Porsche зберігає цю традицію до цього дня.

8Saab

Нині вже неактуальний, але запам’ятавшийся багатьом своїми «ноу-хау» шведський бренд SAAB мав замок запалювання на центральному тунелі між передніми сидіннями. Скандинави робили так з міркувань безпеки. Стирчащий в цьому місці ключ в разі ДТП не був таким тарвмонебезпечним для водія і особливо для його колін, як на рульовій колонці. Втім, таке рішення, також зустрічається на декількох моделях Smart минулих поколінь, не виглядає особливо вражаючим, хоча при цьому несе в собі більший сенс, ніж інші приголомшливі кнопки, важелі і кришечки.

9Volvo

Інший шведський автовиробник, чиї автомобілі зараз досить популярні і затребувані на світовому ринку, використував в новітніх розкішних моделях для запуску і зупинки двигуна оригінальний мініатюрний перемикач на центральному тунелі. Щоб завести машину, необхідно повернути його як ключ запалювання за годинниковою стрілкою. Якщо ж мотор потрібно заглушити, то шайбу необхідно обертати проти годинникової стрілки.