Американський стартап представив електричний пікап раніше Tesla

Американский стартап представил электрический пикап раньше Tesla

Полку потенційний конкурентів компанії Tesla прибуло: каліфорнійський стартап Neuron EV розродився «живими» прототипами електричних вантажівок T-ONE і TORQ – їх презентували як передсерійні зразки на виставці China International Import Expo (CIIE) в Шанхаї.

Ніколи не чули про Neuron EV? Дійсно, згадок в Мережі про неї мало, і в основному ці згадки іронічно-поблажливого толку – мовляв, якісь «школярі» мріють про кар’єру Ілона Маска. Офіційно компанія існує з 2017 року, незрозуміло на які гроші. Гендиректором числиться Едвард Лі. Два роки стартап публікував на своєму сайті і сторінках в соцмережах красиві комп’ютерні картинки з модульними комерційними автомобілями на електричній тязі. На рівні віртуальних концептів були заявлені маленький безкапотник, великий самоскид, автобус і безпілотна платформа зі змінними надбудовами для перевезення людей і вантажів.

Тепер Neuron EV показала те, що збирається випускати серійно, а саме повнорозмірний електричний пікап T-ONE і електричний сідельний тягач TORQ – обидві машини були виставлені за прозорим парканчиком на фірмовому стенді в рамках виставки CIIE в Шанхаї.

T-ONE – це майбутній суперник пікапа Tesla, прем’єра якого заявлена Ілона Маском на 21 листопада. Побудований T-ONE на рамі з інтегрованою в неї батареєю, чия ємність не повідомляється. Кореспонденти китайського інтернет-ресурсу Autohome, які відвідали виставку CIIE, дізналися, що довжина виставкової длиннобазной версії становить 5447 мм, але теоретично є й укорочений варіант. Заявлений запас ходу на одній зарядці – 480 км, але незрозуміло за якою методикою вимірювання.

  BMW відмовиться від моделі i3

Відмінною особливістю пікапа є його однооб’ємна кабіна, в якій водій сидить по центру в оточенні дерев’яного робочого столу. Робочі органи – це кермо, педалі, три «гарячі» кнопки праворуч від керма і планшет замість щитка приладів. У фірмовому конфигураторе є і більш традиційна компоновка кабіни з водієм, що сидить зліва і пасажирським кріслом справа. У другому ряду може бути два індивідуальних крісла або тримісний диван. Третій ряд доступний для длиннобазной версії і може також вміщати двох або трьох пасажирів. Таким чином максимальна місткість T-ONE становить вісім осіб. Версія з кунгом і 8-місним салоном – це, по суті, позашляховий мінівен.

В англомовному прес-релізі говориться, що крім вбудованої в раму батареї є ще й якісь змінні джерела енергії. У 3D-моделі на сайті можна розгледіти два чорних балона за кабіною, але що в них зберігається, поки можна тільки гадати – можливо, водень, а місце під капотом, стало бути, займають паливні елементи. До купи є змінні сонячні панелі, які можна розмістити в кузові, поки він не використовується, і підживлювати з їх допомогою батарею.

  Механічна коробка на Porsche 911 стала опцією

Про сідельні тягачі TORQ практично нічого невідомо, але його також можна налаштувати на сайті і залишити заявку на покупку. TORQ – це, очевидно, конкурент Tesla Semi. Водій сидить по центру на плоскому офісному стільці, органи управління такі ж, як в пікапі T-ONE. Є просторий спальний відсік, оформлений в такому ж мінімалістичному стилі, що і місце водія. Що? Де? Коли? За скільки? На ці питання поки відповідей немає.

Чи планує Neuron EV слідом за T-ONE і TORQ випустити свої раніше заявлені проекти, теж невідомо, – поки на них можна тільки милуватися.