BMW пояснила справжнє значення своєї емблеми

BMW объяснила истинное значение своей эмблемы

Пару років тому компанія BMW відсвяткувала столітній ювілей. За цей час баварцям вдалося переконати весь світ у своїй здатності розробляти і виробляти одні з найбільш драйверских автомобілів. А от історію появи логотипу більшість людей як і раніше трактує неправильно. Незважаючи на те, що BMW «виросла» з компанії Rapp Motorenwerke, яка займалася виробництвом авіаційних двигунів, емблема марки не несе в собі ані грама авіаційної підгрунтя.

Назва BMW (Bayerische Motoren Werke або Bavarian Motor Works) з’явилося в 1917 році в результаті перейменування фірми Rapp Motorenwerke. Високий попит на авіаційні двигуни Карла Фрідріха Раппа дозволив компанії розширити виробничі потужності і зайнятися розробкою моторів для автомобілів, мотоциклів і катерів. Емблема новоспеченої компанії частково повторювала емблему Раппа: зовнішню окружність окреслили золотистою лінією, а всередину вписали фрагмент віддзеркаленого герба Баварії. Справа в тому, що законом заборонялося використання державної символіки в комерційних цілях.

Спитаєте, звідки взявся «пропелерний міф»? Все просто. Протягом тривалого часу BMW використовувала в якості рекламних майданчиків гвинтові лопасті літаків.