BMW представила “заряджені” X5 і X6

BMW представила

Лінійка M-серії компанії BMW поповнилася одразу чотирма новинками – кросовером BMW X5 і крос-купе X6 в версіях M і M Competition. Їм дістався один двигун на всіх, але цілком очікувано в двох варіантах віддачі.

BMW X5 M і X6 M в стандартному виконанні укомплектували 4,4-літровим V8 з подвійним турбонаддувом. Працює він разом з системою повного приводу з активним диференціалом і 8-ступінчастим автоматом M Steptronic. Агрегат розвиває 600 к.с. і 750 Нм крутного моменту, тобто по віддачі ідентичний тому мотору, що встановлюється на суперседан BMW M5.

Надбавка в 25 к.с. в порівнянні з кросоверами попереднього покоління дозволяє новинкам прискорюватися до 100 км/год за 3,9 секунди (на 0,3 с швидше, ніж раніше), а от максимальна швидкість залишилася незмінною – 250 км/год. Втім, установка опціонального пакету M Driver’s Package зрушить обмежувач до 290 км/год.

BMW X5 M Competition і X6 M Competition цілком очікувано на 25 к.с. могутніше при тих же показниках крутного моменту. Відповідно, час розгону до 100 км/год у таких кросоверів скорочується до 3,8 секунди, а от з максимальною швидкістю історія та ж сама, що і у базових кросоверів.

  Honda показала оновлений Civic для Європи

BMW X6 M Competition

Само собою, “гарячі” кросовери обзавелися і переробленою підвіскою: в стандартну комплектацію увійшли адаптивні М-амортизатори з активною системою стабілізації і трьома режимами роботи – Comfort, Sport і Sport +. BMW X5 M і X6 M комплектуються оригінальними 21-дюймовими колесами, а для версій Competition доступні 22-дюймові на задній осі. За ними ховаються величезні М-гальма з 395-міліметровими дисками і 6-поршневими супортами на передній осі і 380-міліметровими на задній.

Обзавелася парочка і фірмовим аеродинамічним пакетом (в нього входять навіть оптимізовані з точки зору опору повітря бічні дзеркала), і новою радіаторною решіткою, причому для варіантів Competition передбачені ще й додаткові чорні акценти по кузову. Кроссоверам переналаштували штатну “чотирьохствольну” вихлопну систему, щоб її звучання більше відповідало статусу, причому 625-сильні X5 і X6 за замовчуванням оснащуються альтернативним вихлопом M Sport, а для 600-сильних він доступний в якості опції.

  BMW M матиме гібридну "сімку"

В інтер’єрі з’явилися спортивні крісла, М-кермо з оздобленням шкірою, алюмінієві або карбонові вставки, додаткове підсвічування і оригінальний джойстик коробки передач. У список оснащення також увійшла остання версія фірмової мультимедійної системи з 12,3-дюймовим монітором і цифровою панеллю приладів.

Ціни на новинки оголошені поки тільки для ринку Північної Америки. Базовий BMW X5 M обійдеться в 105 100 доларів, версія Competition оцінена в 114 100 доларів, а за “гарячий” X6 доведеться заплатити 108 600 і 117 600 доларів відповідно. У продажу – навесні наступного року.