Honda CR-V перетворили на брутальний позашляховик

Honda CR-V превратили в брутальный внедорожник

Компанія Honda підготувала для виставки SEMA спеціальну версію кросовера CR-V. Шоу-кар побудований фірмою Jsport Performance Accessories – виробником афтермаркет-компонетів для Honda – і виконаний в стилі оверлендерів – позашляховиків для подорожей.

Основою проекту Honda CR-V Dream став оновлений вседорожник з 1,5-літровим турбомотором. Після рестайлінгу «четвірка» сімейства VTEC Turbo є базовим агрегатом, так як від «атмосферника» 2.4 вирішено відмовитися – йому на зміну прийшов гібрид з системою i-MMD на базі 2,0-літрового двигуна, що працює по циклу Аткінсона. В американській специфікації турбомотор видає 193 к.с. і поєднується тільки з варіатором.

Оверлендінговий Honda CR-V обладнали ліфт-комплектом підвіски, що збільшило дорожній просвіт до 246 мм, підніжками, оновленим переднім бампером з додатковими ходовими вогнями, кріпленням запасного колеса ззаду, модульним багажником Plateau, позашляховими колесами KMC з покришками Nitto Ridge Grappler, тентом Roofnest Falcon . У багажник кросовера встановили систему зберігання з висувними ящиками і холодильник.

  Honda показала перше фото нового Jazz

Компанію Honda CR-V Dream складуть CR-V Hybrid Do, теж побудований Jsport Performance Accessories і адресований шанувальникам маунтінбайку, Ridgeline HFP Concept з аксесуарами з каталогу Honda Factory Performance, гоночний Passport, який в дебютній гонці Американської асоціації ралі посів друге місце в класі, а також переможець Honda Super Tuner Legends Series – хетчбек N600 1972 року зі двигуном V4 від мотоцикла Honda VFR і підвіскою від Mazda MX-5.

Що стосується оновленого Honda CR-V, то від дорестайлінгу він відрізняється затемненою оптикою, іншими бамперами і решіткою радіатора, а також насадками на вихлопні патрубки. Продажі новинки на північноамериканському ринку почнуться до кінця року.