Хто кого: атмосферний мотор чи турбований?

Кто кого: атмосферный мотор или турбированный?

Суперечка між фанатами моторів з турбонаддувом і тими, хто віддає перевагу перевіреним часом атмосферним силовим агрегатам, зможе припинити тільки тотальний перехід автопромисловості на принципово інший тип силових установок – електричний або водневий. А поки питання все так само турбує уми автомобільних фанатів, вони будуть знову і знову проводити всіляких порівняння. Чергове з них недавно з’явилося на Youtube.

Цікавий цей дрег-батл тим, що в заїзді беруть участь дві абсолютно однакові машини – родстери Mazda MX-5, і ключова їх відмінність – як раз в типі двигуна. Блогери з британського Carwow випустили автомобілі різних поколінь на трек.

Одна з машин належить до другого покоління, яке випускалося з 1998 по 2005 роки. Стоковий чотирициліндровий двигун був замінений на 1,8-літровий компресорний мотор потужністю близько 200 к.с. з крутним моментом 237 Нм. Друга MX-5 – перша генерація родстера з 3-літровим атмосферним V6 віддачею 250-260 к.с. і 325 Нм.

  Пікап Nissan Titan пережив "підтяжку обличчя"

Результат виявився передбачуваним: машина з більшою потужністю прийшла до фінішу на 0,6 секунди швидше. А от тест на гальмування заслуговує на окрему увагу.