Hyundai обіцяє зробити машини дуже тихими

Hyundai обещает сделать машины очень тихими

Комфорт в салоні автомобіля частково визначається якістю шумоізоляції, тому компанія Hyundai розробила нову систему активного шумозаглушення, яка успішніше бореться зі сторонніми звуками, проникаючими в салон при русі автомобіля. Її датчики і обчислювальний блок швидше виявляють і аналізують сигнали, знижуючи середній рівень шуму на 3 дБ.

Розробка системи RANC (Road Noise Active Noise Control) і її комерціалізація зайняли шість років. У цьому Hyundai допомагали вчені з Корейського інституту передових технологій, до яких на етапі адаптації до масового виробництва приєдналися співробітники Harman. На розташування датчиків системи і алгоритми вибору сигналу для заглушення, у компанії є патенти в Кореї і Північній Америці.

Використовуючи дані акселерометра, блок RANC розраховує параметри вібронагруженності, а центральний комп’ютер аналізує  шум, що надходить від дороги. Обчислення і передача сигналу цифрового сигнального процесора, який через динаміки пускає звукові хвилі в протифазі, займає 0,002 секунди. Для порівняння: нинішній системі активного шумозаглушення потрібно 0,009 секунди. Причому аналіз відбувається в режимі реального часу окремо для водія, пасажира і другого ряду сидінь.

  Hyundai піддав Grandeur глибокому рестайлінгу

В майбутньому технологію хочуть поширити на моделі з електричними або водневими силовими установками. Вона ж допоможе знизити їх масу за рахунок скорочення кількості шумоізоляційних матеріалів.

Раніше Hyundai оголосила про завершення роботи над першим в світі «розумним» круїз-контролем, робота якого заснована на методах машинного навчання. Така система здатна самонавчатися, динамічно аналізуючи поведінкові сценарії.