Jaguar I-Pace отримав “заряджену” версію

Jaguar I-Pace получил

Це не перший випадок, коли авторитетне бюро береться за доопрацювання електромобіля. Наприклад, відносно недавно відомі представники тюнинг-індустрії з ательє Hennessey заявили, що готові модифікувати і без того вельми ефектний седан Porsche Taycan. Правда, американці поки запропонували електрокару тільки бодікіт, а от в Lister запевняють, що змогли підвищити і віддачу силової установки, причому виключно завдяки маніпуляціям з програмним забезпеченням.

Точну цифру в ательє поки не говорять, але заявили, що тепер I-Pace може набрати першу “сотню” за 4 секунди – а це майже на секунду швидше, ніж електрокроссовер в заводському варіанті. Не згадують в Lister і можливі зміни в блоці акумуляторів, так що збільшена віддача і динаміка могли позначитися на запасі ходу: зі штатною батареєю кросовер може проїхати на одній зарядці до 480 км.

  Тест-драйв Jaguar F-Type. Божевілля аристократа

З іншого боку, на поліпшеній динаміці не могла не позначитися дієта, на яку посадили електромобіль в Lister. Кросовер отримав, наприклад, новий карбоновий обвіс, що складається з бамперів, іншого капота, спліттера спереду і спойлера на кришці багажника, а також розширювачів колісних арок і альтернативної решітки радіатора. Крім того, I-Pace забезпечили титановими колісними дисками і вуглець-керамічними гальмівними дисками. Стверджується, що кросовер полегшав мінімум на центнер. А ще йому зменшили дорожній просвіт і перенастроїли підвіску, а для оздоблення інтер’єру пропонується вибір з 60 кольорів шкіри і 200 відтінків прострочки.