Механічна коробка на Porsche 911 стала опцією

Механическая коробка на Porsche 911 стала опцией

У Цуффенхаузені вирішили все ж зробити подарунок найбільш консервативним покупцям, які вважають за краще самі обирати, на якій передачі рухатися. Але в Porsche підійшли до справи вельми своєрідно.

Традиційно версія автомобіля з механічною коробкою вважається більш доступною, ніж двопедальне виконання. У випадку з Porsche 911 це працює по-іншому: 7-ступенева механіка стане для Carrera S і Carrera 4S так званою “безкоштовною опцією”. Яку коробку ні замов для спорткара – механіку або робот PDK – ціна не зміниться.

Однак заощадити у шанувальників ручних коробок передач при покупці Carrera S і Carrera 4S все ж вийде, і ось яким чином. На модифікацію з механікою в Porsche безкоштовно встановлять ще і опціональний пакет SportChrono, який в будь-якому іншому випадку вимагає вагомої доплати. У пакет входять, наприклад, динамічні опори двигуна, спортивні настройки системи стабілізації і можливість вибору режимів роботи бортової електроніки перемикачем на кермі.

  Porsche працює над чотиримоторним Taycan

Крім того, “механічну” версію Porsche 911 забезпечать функцією перегазовки для коробки передач і механічним самоблоком в парі з системою управління вектором тяги на відміну від “роботизованих” спорткарів, які комплектуються диференціалом з електронним управлінням.

Немає нічого дивного в тому, що новинка виявилася дещо повільніше, ніж “Каррери” з роботом PDK. У Porsche заявляють, що таким спорткарам для розгону до 100 км/год потрібно близько 4 секунд, тоді як Carrera S і Carrera 4S з 8-ступінчастою трансмісією і пакетом SportChrono здатні виконати це за 3,5 секунди. Більш детальні динамічні характеристики компанія обіцяє оприлюднити перед запуском новинки у виробництво.