Монстр. Volkswagen Golf з мотором від Bentley потужністю 650 к.с.

Монстр. Volkswagen Golf с мотором от Bentley мощностью 650 л.с.

Цей Volkswagen отримав величезний двигун Bentley – він не помістився під капот і тому встановлений прямо в салоні.

  • Назва: VW Golf GTI W12-650
  • Специфікація: 6-літровий W12 бітурбо віддачею 650 к.с. і 750 Нм, 3,7 с до 100 км/год, максимальна швидкість 325 км/год

Ви, звичайно ж, знаєте про чотирьох-, п’яти- і навіть шестициліндрові двигуни, якими оснащували в різних поколіннях європейський бестселер Volkswagen Golf. А можете собі уявити на такому автомобілі велетенський W12? Здавалося б, нереально розмістити величезний мотор в такому компактному кузові. Але щорічний GTI-фестиваль на озері Вертерзее в Австрії, де в 2007 році був представлений монструозний шоу-кар Golf GTI W12-650 на базі «Гольфа» п’ятого покоління, показав, що це не так. Хетч, побудований всього за вісім тижнів фахівцями Volkswagen спеціально до GTI Treffen, виявився найпотужнішим, найшвидшим і найшироким за всю історію моделі. У приписці до назви – W12-650 – зашифровані конфігурація двигуна і потужність – 650 сил.

Непросто було запхати в компактну трьохдверку довжиною приблизно 4,2 м гігантський 6-літровий твін-турбо мотор. Оскільки під капотом не було місця, двигун встановили поздовжньо прямо в салон автомобіля, за сидіннями водія і переднього пасажира. Таким чином, звичайний GTI перетворився в середньомоторний спорткар. Крутний момент прямував за допомогою шестиступенчатого автомата не як у звичайного «Гольфа» на передню вісь або всі чотири колеса, а виключно на задню. Найпотужніший наддувний двигун вистрілював Golf GTI до 100 км/год за 3,7 с, а максимальна швидкість, яку він міг теоретично розвивати, становила близько 325 км/год.

  У штаб-квартирі Volkswagen пройшли обшуки

Але не тільки мотором шоу-кар відрізнявся від звичайних «Гольфів». Помітних змін зазнав і кузов. Зокрема, ширину збільшили до 1,88 м, а висоту зменшили до 1,42 м. На передню вісь встановили 19-дюймові колеса з покришками шириною 235 мм, а на задню – з 295-міліметровими. Під збільшені диски c дизайном Detroit, як у Golf GTI, були адаптовані ступиці та інші елементи підвіски. Вони, наприклад, були втоплені приблизно на 7 см вглиб машини, а задні колісні арки при цьому розширені на 8 см з кожного боку.

Для фанатів «Гольфів» та інших «Фольксвагенів», які щороку збираються на озері Вертерзее, було дуже важливо, щоб автомобіль-монстр як і раніше носив шильдик GTI. Для максимальної схожості з серійним хот-хетчем автори проекту взяли для шоу-кара максимум деталей і елементів від звичайної машини. Наприклад, фари, трохи видозмінені через широку аеродинамічну спідницю двері, а також капот і ліхтарі.

  Hyundai обіцяє зробити машини дуже тихими

За словами тодішнього шеф-дизайнера марки Клауса Бішоффа, найбільшою проблемою при створенні єдиного в своєму роді прототипу було забезпечення потужного двигуна достатньою кількістю повітря, не зашкодивши при цьому силуету GTI. Щоб не міняти ключовий дизайнерський елемент моделі – масивні С-образні задні стійки даху – в своєрідні повітроводи перетворили задні кватирки, через які набігаючі потоки потрапляли до двигуна.

Для такої потужної і швидкої машині було потрібно відповідне притискне зусилля на задній осі. Однак, з естетичних міркувань дизайнери не хотіли прилаштовувати хетчу величезне антикрило. За словами Бішоффа, аеродинамічний елемент замінили спеціальним чином спроектованим дахом з вуглецевого волокна. Також у машини був повітрозабірник майже на всю ширину переднього бампера і великий дифузор в задньому, з боків від якого стирчали хромовані двостволки випуску.

Салон шоу-кара теж багато в чому був знайомий фанатам GTI, але і він зазнав ряд змін. Зокрема, отримав обтягнуті шкірою і штучною замшею спортивні ковші, іншу передню панель і центральний тунель. Тумблери активації таких важливих функцій і систем, як ESP, ASR, аварійної сигналізації та інших були прикриті на гоночний манер прозорими кришками. На місце бардачка вбудовано вогнегасник. Заради зниження ваги обшивку дверей спростили і полегшили.