Nissan буде продавати автомобілі через цифрові шоуруми

Nissan будет продавать автомобили в торговых центрах

На відкритті точки продажів машин Nissan в торговому центрі на околиці Парижа зібрався десяток топ-менеджерів компанії, сюди запросили і журналістів з усіх великих країн. Компанії Nissan більше розповісти нема про що? О ні!

Ця історія – про те, як змінюватиметься процес продажу автомобіля в найближчому майбутньому. І не тільки у Nissan, а взагалі у всіх. В усьому світі.

Як було раніше? Щоб вибрати і купити автомобіль, доводилося обов’язково кудись їхати. Їхати дивитися машину, їхати шукати її у того чи іншого дилера, їхати підписувати договір, їхати відвозити гроші…

Спілкування клієнта-гостя і «господарів» -амбассадоров відбувається з планшетами в руках і на тлі величезних екранів за спиною

Як процес покупки автомобіля буде виглядати завтра? Заходьте на сайт обраного бренду, конфігуріруете комплектацію машини, оплачуєте карткою, через кілька днів автомобіль доставляють до вас додому. Можна навіть в красивій коробці, та хоч з бантиком.

  Електрокросовер Chevrolet: перше фото і подробиці

Саме цю концепцію і представила компанія Nissan у величезному торговому центрі в Парижі. Магазин автомобілів, праворуч від якого вітрина з сумками, а зліва з одягом, – це тільки початок. Зараз він потрібен Nissan не для того, щоб продавати там автомобілі, притому що коштував магазин японцям майже стільки ж, скільки і стандартний окремий дилерський центр.

В City Hub можуть бути виставлені тільки дві машини – в Nissan вибрали найяскравіших представників бренду: Leaf і Qashqai

«У Nissan City Hub, – говорить Гарет Дансмор, керівник напрямку цифрових сервісів Nissan Europe, – ми знайомимо відвідувачів з брендом, нашою філософією і технологіями, тут немає звичних продавців, як в дилерському центрі, гостей зустрічають амбасадори, завдання яких – дати гостю новий досвід».

Новий досвід отримує і сама компанія Nissan. Відкриття City Hub в Парижі – перша проба для японського бренду, але цей досвід збираються оперативно поширювати по всьому світу. Гарет Дансмор підтвердив, що найближчим часом аналогічні цифрові шоуруми з’являться в Японії та Китаї, а потім в інших країнах. Чи буде такий магазин в Україні? Згодом, звичайно, все можливо.