Оновлений Honda CR-V став у півтора рази економічніше

Honda CR-V

На ринку США представлена рестайлінговая версія кросовера Honda CR-V, який став економічніше одразу в півтора рази.

Місце дебюту оновленого кросовера обрано не випадково: по-перше, саме в Штатах кілька років тому вперше була показана Honda CR-V нового покоління, а по-друге, кросовер користується у американців неослабною популярністю. Щоправда, обсяг доробок відносно невеликий.

Honda CR-V отримала нові бампери з хромованими вставками та інші гнізда противотуманок, доопрацьовану передню і тоновану задню оптику, інші колісні диски і видозмінені патрубки вихлопної системи. Відмінністю гібридної модифікації, яка вперше виходить на ринок США, стали особливі шильдики і логотип, оформлений в “електричному” блакитному кольорі (в Європі така версія вже щосили продається).

  Volvo відкликає понад півмільйона автомобілів

В інтер’єрі відмінностей у гібрида більше: такий кросовер позбавили важеля КПП, замінивши його на набір кнопок (вони не тільки керують трансмісією, але й дозволяють вибирати режими руху), оснастили цифровий панеллю приладів, яка вміє демонструвати специфічні для гібрида дані, а також забезпечили підрульовими перемикачами: з їх допомогою можна регулювати роботу системи рекуперації. І бензиновій, і гібридній CR-V дісталася ще й перероблена центральна консоль з бездротовою зарядкою і двома портами USB.

Силову установку для гібрида запозичили у аналогічної версії Accord. Складається вона з дволітрового бензинового мотора і двох електродвигунів, що розвивають 215 к.с. Поки не називаються ні динамічні характеристики, ні рівень витрати палива, хоча в Honda вже пообіцяли, що гібридна CR-V стане в півтора рази економічніше бензинової. За деякими розрахунками, такий кросовер зможе обійтися 5,6 л палива на 100 км у міському циклі.

  Виробництво Tesla Model Y буде запущено відразу на двох заводах

Бензиновий позашляховик в США будуть комплектувати тільки 1,5-літровим чотирициліндровим турбомотором потужністю 193 сили в парі з варіатором, але можливість вибору типу приводу між переднім і повним все ж залишили. Відомо також, що в базову комплектацію всіх CR-V відтепер включений фірмовий комплекс асистентів безпеки.