Перший кросовер Aston Martin повністю розсекречений

Первый кроссовер Aston Martin полностью рассекречен

Aston Martin DBX дебютував з 550-сильною «бітурбовісімкою» і 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Виробник люксових автомобілів ще в 2015 році представив передвісника свого першого SUV – концепт позашляхового купе DBX. Восени 2018 го Aston Martin опублікував фотографії і відеоролики з тестів прототипу в серійному кузові, тоді ж стало відомо, що модель збереже ім’я концепту. На початку поточного місяця з’явилися знімки салону, а офіційна прем’єра першого кросовера марки пройшла сьогодні, 20 листопада, в Пекіні (Китай). Ймовірно, цей ринок – один з найважливіших для моделі.

У Aston Martin DBX капот з прорізами, похилий дах, передній бампер з вбудованими повітрозабірниками, фірмова решітка радіатора, безрамкові двері з висувними ручками. Крос отримав ліхтарі, виконані у вигляді єдиної лінії, яка проходить по всій ширині корми (аналогічно моделі Vantage), а також два спойлера: верхній потрібен для додаткового притискного зусилля, а той, що нижче (так званий «качиний хвіст») покликаний зменшити завихрення повітря позаду машини.

У салоні люксового кросовера можуть розміститися п’ять чоловік. Крісла оббиті шкірою і алькантарою (передні дісталися від DB11), також в оздобленні використовуються шпон горіха і композиційний лляной матеріал. У центрі передньої панелі розташовуються кнопки для управління автоматичною коробкою передач (традиційного важеля КПП немає, як і у інших актуальних моделей бренду). У DBX панорамний дах без зсувний секції. В оснащення початковій комплектації входить трьохзонний клімат-контроль, цифрова панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма, мультимедійна система з 10,25-дюймовим екраном і акустикою з 14 динаміками, а також підігрів всіх сидінь.

  BMW побудує купеподібний кросовер Х8

Довжина DBX дорівнює 5039 мм, а відстань між осями – 3060 мм. Для порівняння, аналогічні показники у конкурента моделі, Bentley Bentayga, рівні 5141 і 2992 мм, а у Lamborghini Urus – 5112 і 3003 мм. Кросовер базується на платформі власної розробки Aston Martin. Передня підвіска – на подвійних поперечних важелях, а ззаду «багаторичажка». Систему повного приводу становлять електроннокеровані роздавальна коробка і задній диференціал.

Для новинки Aston Martin поки заявлений лише один двигун – 4-літровий бензиновий бітурбо V8 серії М177 від Mercedes-AMG. Його віддача становить 550 к.с., максимальний крутний момент – 700 Нм. Цим же мотором оснащуються не тільки «заряджені» Мерседеси, але і спорткари Aston Martin – DB11 і Vantage (потужність – 510 к.с., а крутний момент 675 і 685 Нм відповідно). Працює він в парі з дев’ятиступеневим «автоматом» з гидротрансформатором від Daimler. На розгін з місця до «сотні» у DBX йде 4,5 секунди, а максимальна швидкість кросу дорівнює 291 км/год. До речі, динамічні характеристики Bentley Bentayga з подібним мотором майже такі ж (перша «сотня» за 4,5 секунди, «максималка» – 290 км/год), але вони обидва програють Lamborghini Urus – від 0 до 100 км/год за 3, 6 секунди і розігнатися здатний до 305 км/год.

  Kia представила концепт повнопривідного кросовера Futuron

Виробництво паркетника налагоджено на заводі Aston Martin в Сент-Атан, на колишній базі міністерства оборони Великобританії. Ціна автомобіля на домашньому ринку починається з 158 тис. фунтів стерлінгів, в Німеччині – 193,5 тис. євро, в США мінімальний цінник складе 189 тис. доларів. Поставки DBX почнуться в другому кварталі 2020 року. Перші 500 примірників будуть у лімітованому виконанні 1913 Package, їх можна впізнати по емблемі на крилах і спеціальним накладкам на порогах.