Renault перевела Kangoo і Master на водень

Renault перевела Kangoo и Master на водород

Компанія Renault оголосила про вихід на ринок в кінці 2019 року водневого вена Kangoo Z.E. Hydrogen, а в першій половині 2020 го і його старшого побратима Master Z.E. Hydrogen. Обидві машини вже випускаються у вигляді електромобілів, а версії на паливних елементах стануть доповненням до цієї «зеленої» гамі легкого комерційного транспорту.

Начинка обох машин створена в кооперації з фірмою Symbio, «дочкою» Groupe Michelin. Автомобілі отримали паливні елементи в якості генератора типу range extender, а також балони для водню під днищем. Блок паливних елементів видає «електричну і теплову потужність» в 10 кВт і заряджає на ходу літієво-іонну тягову батарею, ту ж саму, що і у згаданих вище електрокарів (її ємність дорівнює 33 кВт/год).

  Mercedes-Benz представила розкішний електричний концепт Vision EQS

Заправка воднем займає 5-10 хвилин, що в багато разів швидше, ніж зарядка акумулятора. Водневий Master буде пропонуватися у двох варіантах як фургон і в двох як кабіна з шасі.

Водневий Kangoo на 110 кг важче початкової батарейній моделі, а водневий Master – на 200 кг. Машини надають об’єм під вантаж в 3,9 м³ і 10,8-20 м³ в залежності від модифікації.

За інформацією Renault, запас ходу на одній зарядці / заправці по циклу WLTP у водневого Kangoo становить 370 км проти 230 у простого електрокара Kangoo Z.E., а фургон Master Z.E. Hydrogen може похвалитися 350 км ходу проти 120 у чисто батарейного Master Z.E. (параметри водневих версій ще можуть бути уточнені після сертифікації).

  Volkswagen Golf 8 став більш «цифровим» і більш «зеленим»

Ціна на вен Kangoo Z.E. Hydrogen у Франції вже оголошена – 48 300 євро, з урахуванням покупки батареї, але без ПДВ і екологічної субсидії.