Стали відомі всі подробиці про новий позашляховик Maybach

Стали известны все подробности о новом внедорожнике Maybach

Минуло вже кілька років з тих пір, як величний бренд ліквідували, а йому на зміну прийшов Mercedes-Maybach. І якщо автомобілі Maybach 2000-х років ще можна було назвати самобутніми, то представницькі моделі під новим суббрендом остаточно перетворилися в більш дорогі версії Мерседеса S-класу. Але німці пішли ще далі. Якщо седан Mercedes-Maybach відрізняється від донора габаритами і конструкцією кузова, то кросовер Mercedes-Maybach GLS отримав те саме металеве тіло, що і у початкового «джи-ель-еса». Задня стійка – і та майже не змінилася!

Новинка дебютує на автосалоні в Гуанчжоу. Ясно, на чиї смаки орієнтувалися дизайнери. Потрібно більше хрому! Їм оброблена велика решітка радіатора з безліччю тонких вертикальних ліній, широка сітка-рабиця в передньому бампері і масивна накладка в його нижній частині. Хромованими зроблені накладки на середніх стійках кузова і елементи на задньому бампері. Блищать і здоровенні колеса (діаметром 22 або 23 дюйми), хоча вони вже з полірованого алюмінію. З нього ж – широченні пороги, які автоматично висуваються при посадці / висадці пасажирів. У такі моменти автомобіль ще і послужливо присідає, але скажемо по секрету, так вміє і Lincoln Aviator.

  Mercedes-Benz подав до суду на вуличних художників
Клієнтам запропонують різні поєднання матеріалів оздоблення і їх кольорів, які недоступні на звичайній моделі Mercedes GLS. Плюс у Майбаха встановлена оригінальна опора під долоню над тачпадом з фірмовим логотипом. Два дисплея діаметром по 12,3 дюйма – базове оснащення.

Передні двері можна не відкривати – в цій частині салону все як у звичайного Мерседеса GLS. А от задні двері відкрити варто. Меркне навіть дліннобазний Range Rover. У моделі Mercedes-Maybach GLS встановлені два роздільних крісла, які можуть нахилятися на кут до 43,5 градуса і які розташовані на 120 мм ближче до багажника, ніж в Мерседесі GLS. Пасажирам другого ряду доступне не тільки море вільного простору, а й власний двозонний клімат-контроль, підігрів і вентиляція сидінь, масаж, літакові столики, планшет для управління мультимедіа і холодильник, захований в нерухому центральну консоль між шезлонгами.

І, звичайно ж, фішкою кросовера міг би стати двигун V12. Тут як раз і шильдик відповідний. Але, на жаль, Mercedes-Maybach GLS 600 лукавить – під його капотом ховається чотирьохлітровий V8 з двома турбокомпресорами. Віддача – 558 к.с. і 730 Нм. Плюс короткочасно на розгоні 22 сили і 250 ньютон-метрів додає стартер-генератор EQ Boost, що працює від 48-вольтової мережі. З місця до сотні машина, оснащена дев’ятиступеневим «автоматом», прискорюється за 4,9 с. Менш потужний Mercedes GLS 580 (489 к.с., 700 Нм) здатний розігнатися за 5,3 с, а максимальна швидкість у обох автомобілів обмежена електронікою на 250 км/год.

  Kia опублікувала перші офіційні скетчі нової Optima
Споряджена маса складає 2785 кг, а витрата палива в змішаному циклі не перевищує 12 л/100 км. В режимі руху Maybach автомобіль рушає з другої передачі, рідше переключається в русі, відключає start/stop і згладжує відгуки на акселератор.

В основі повноприводного Майбаха – та ж платформа MHA з дворичажкою спереду і багаторичажкою ззаду. Пневмопідвіска Airmatic і електроннокеровані амортизатори входять в список стандартного оснащення, а за доплату пропонується активна гідропневматична підвіска E-Active Body Control. Вона вміє керувати кожним колесом окремо, боротися з креном на твердих покриттях та імітувати розкачку автомобіля на бездоріжжі, щоб вибратися з пастки. Але все це є і у «джи-ель-еса». А ось чого у нього немає, так це додаткового режиму руху, який нескромно назвали Maybach. У ньому обіцяють безпрецедентний комфорт для пасажирів.