Toyota підключила блок паливних елементів до заводу

Toyota подключила блок топливных элементов к заводу

Компанія Toyota вважає, що паливні елементи можуть принести користь не тільки в автомобілях. Вони здатні приводити в рух судна і забезпечувати енергією локомотиви, грати роль допоміжних генераторів електрики для котеджів, магазинів або заводів. І чим більше поширена ця технологія, тим вона вигідніше: масштаб виробництва паливних комірок благотворно впливає на вартість однієї одиниці. Щоб наочно показати цю перспективу, Toyota встановила новий стаціонарний FC-генератор на своєму заводі компонентів Honsha Plant в Тойота-сіті.

Потужність генератора становить 100 кВт, що не дуже помітно на тлі потреб цілого заводу. Але натомість ця установка буде працювати 24 години на добу. Цікаво, що водень для неї “тойотовці” мають намір добувати як побічний продукт від виробництва деяких компонентів самих паливних елементів. Японці збираються оцінити ефективність установки, стабільність її роботи і легкість обслуговування, після чого поширити цю систему на ряд інших підприємств компанії Toyota.

  Subaru стане "дочкою" Toyota

У генераторі використані два блоки паливних елементів від водневого седана Toyota Mirai. Також тут є буферний акумулятор і перетворювач струму з пультом управління, який видає на додаток трифазний змінний струм з напругою 210 В.

Досвід зі стаціонарним FC-генератором побічно допоможе і автомобилям на паливних елементах. Адже перевірка роботи такої установки в жорстких умовах цілодобового навантаження допоможе дослідженням в області паливних елементів. Ці експерименти в підсумку повинні зробити паливні комірки ще ефективніше, компактніше, дешевше і довговічніше.