Тест-драйв Bajaj Dominar 400. Все по-дорослому

Bajaj Dominar 400
Рама (діагональна просторова), двигун, трансмісія - до них претензій немає. Причепитися можна хіба що до дрібниць - центральна підніжка відсутня, а бічна може продавити асфальт влітку в одному з південних регіонів нашої країни

Секретів популярності Dominar 400 одразу декілька. По-перше, цей 400-кубовий «мот» – не мелкокубатурная іграшка. Якщо 250-кубового мотоцикла новачкові вистачає максимум на пару сезонів (хоча зазвичай вже після першого хочеться чогось більшого), то «чотирьохсотка» прекрасно підходить на роль постійної, а не перехідною моделі. По-друге, продавці обов’язково розкажуть вам про двигун від KTM Duke 390, і матимуть рацію. Дійсно, тут практично той же мотор, тільки трохи дефорсований і зі своєю «головою». Ну і по-третє (хоча багато хто поставив би цю перевагу на перше місце), за 4000 доларів ви отримаєте не японський мотоцикл початку 2000-х, а нову модель з уприскуванням, ABS, якісним пластиком…

BYBRE на супорті багатьом бачиться незнайомим азіатським брендом. Насправді це дочірній бренд Brembo: By Brembo

Перше враження від мотоцикла складається в той момент, коли ти на нього сів. Ні, не поїхав, а просто сів. І у мене воно вийшло суто позитивним. З моїм ростом 173 см посадка досить зручна, невелика висота сідла дозволяє спиратися на асфальт обома ногами.

Набір кнопокклавіш цілком традиційний, тому не буду на них зупинятися все працює ідеально, на відміну від багатьох китайських моделей. Щиток монохромний, але інформативний всі основні параметри тут відображаються. Трохи нижче смуга з декількома індикаторами і емблема Bajaj, яка після повороту ключа горить постійно. Її особисто я заклеїв би чимось непрозорим у день покупки.

Тепер можна і поїхати. Одразу скажу, що на світлофорах від ідеї стати лідером доведеться відмовитися. Розгін не ураганний. До того ж виявилося, що мій екземпляр ще не пройшов обкатку і натякає червоним індикатором на перевищення максимальних обертів вже на 5400 об/хв. Гвалтувати двигун я не став, але все одно залишилося відчуття, що він гарний саме в «серединці». А ось підвіска чудово показала себе в будь-яких ситуаціях: досить м’яка і комфортабельна. Саме таку і хочеться мати на міський моделі.

Чи не впаде довіра?

Поговорити про претензії? Їх зовсім небагато. Яскраву невимикаєму емблему я вже згадав, додам ще пару слів про підніжку. Є тільки бічна. Колись я виключно такими і користувався, але лише до тих пір, поки не знайшов тестовий мотоцикл лежачим на асфальті. Правда, це був 800кубовий Yamaha Fazer, успішно продавивший підніжкою гарячий асфальт. З тих пір довіри до бічних підніжок у мене немає, але хто знає може, для більш легкої моделі такої і вистачить.

Можна пригадати ще й вібрації. Але що я хочу від «одностволки»? До того ж вони не дратують, а лише нагадують, який у вас мотор. Запевняю, що спільного позитивного враження про Bajaj Dominar 400 як про повноцінний мотоциклі без оглядки на цінник, вони зовсім не псують.