В Україні змінився лідер на ринку мотоциклів

2025 рік став доволі динамічним на ринку мотоциклів в Україні. Так, за підсумками 9 місяців ринок нових мотоциклів в Україні зріс на 20%, і це ще без урахування постачань на фронт. І така динаміка сказалася як на класах мотоциклів, так і на брендах.

Якщо подивитися по класах мотоциклів, то можна констатувати, що в Україні мають попит лише два сегменти: naked\classic, на які припадає до 62% всіх продажів нових мотоциклів, і сегмент ендуро (30%). Дивно, але всі інші сегменти ледве дотягують до 1% ринку, за винятком скутерів, які відвоювали собі 4%. До речі, минулого року вони контролювали 5%.

А що ж з виробниками? Тут конкурентна боротьба стає цікавішою, оскільки сталого лідера, як в минулі роки, у 2025 році не спостерігалося. У вересні перше місце посів китайський Lifan, для якого це вже другий місяць лідерства у 2025 році. До цього він очолював український моторинок у квітні.

Китайські Spark, Musstang, Forte – сперечалися весь рік, і за підсумками 9 місяців лідерство поки зберігає саме Spark, але помітно, що великі амбіції мають й інші бренди, то ж чекаємо на завершення року.

Цікаво, що серед відомих брендів у вересні значно додала Honda, яка майже догнала навіть індійський Bajaj, який виступає в low-cost сегменті. Їй вдалося випередити не тільки Yamaha, Suzuki, а у вересні навіть китайський Viper.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.

ДЖЕРЕЛОAutoconsulting