12 автомобілів, які швидко іржавіють

Попри те, що автовиробники надають довгострокові гарантії на антикорозійну стійкість кузова, деякі автомобілі починають іржавіти вже через 3-4 роки експлуатації. А ще через кілька років вони відправляються на свій перший кузовний та лакофарбовий ремонт. Коштом власника, звичайно. Щоб ви знали, до яких автомобілів потрібно ставитися особливо прискіпливо, розповідаємо про 12 найгірших в цьому сенсі.

Mazda6

Перше покоління Mazda6 (2003-2008 роки) славилося гнилими задніми колісними арками, корозією кромок дверей, кришки багажника та капота. Іржа також вражала пороги та елементи шасі. Гадалось, що виробник зробить висновки й усуне проблеми в наступному поколінні. Нічого подібного! Mazda6 2007-2012 років продовжила «добрі традиції» бренду. Так, гнило вже не так сильно, але іржу можна було знайти на задніх колісних арках, краях дверей та кришці багажника. Крім того, в універсалі з’явилася корозія навколо кріплення рейлінгів – це стало наслідком помилок при виробництві.

Mercedes-Benz C- Class

Автомобілі Mercedes-Benz 1995-2005 років випуску (наприклад, A-Class W168, C-Class W202 та E-Class W210) іржавіли стрімко й вже через 3-4 роки! Взагалі, це був найгірший період для машин із зіркою на капоті. Кілька років потому проблеми з корозією значно зменшилися, але не у всіх моделях. Ви знайдете іржу у W203 С-класу 2000-2007 років на краях дверей, дверях багажника, порогах і краях крил.

Nissan Navara

Серед автомобілів Nissan найбільший ризик корозії має Navara D40. Особливо це стосується моделей 2005-2007 років з іспанського заводу. Перш за все, ви знайдете іржу в шасі – на рамі, підвісці та компонентах системи приводу, а також на вихлопі. Також корозія з’являється над лобовим склом, де кріпляться рейлінги, і на підлозі.

Hyundai i20

У випадку з першим поколінням цієї моделі будьте особливо обережні з примірниками до рестайлінгу (2012 р.в.), які швидко кородували навколо дверних ручок і кришки багажника. У першому випадку це технологічний дефект, спричинений тертям ручок об панель дверей (неякісна форма та кріплення), а проблеми з кришкою багажника стосуються неналежного антикорозійного захисту. Крім того, лак м’який і сприйнятливий до подряпин.

Ford S-Max

Після Escort, чия іржа роз’їдала очі, Focus I, а також Mondeo I та II, настав час для краще захищених Ford. Однак, не з найкращої сторони виділився S-Max. Іржа вражає його капот і дах (в основному примірників після рестайлінгу 2011 року), з’являється під ущільнювачами дверей, іноді в ходовій частині.

Opel Corsa D

Автомобілі до 2012 року випуску страждають від корозії капота.  Друга гаряча точка – це з’єднання між крилом і заднім бампером. Крім того, були повідомлення про корозію навколо планок даху та кришки багажника.

Mitsubishi L200

Модель 2006-2015 років випуску має ефективний повний привід і чудово справляється з різними ситуаціями, але вона також виявилася дорогою машиною для обслуговування та ремонту. Та й корозія тут майже звична справа. Іржа вражає кузов і шасі (наприклад, на рамі, у місцях з’єднання листового металу, на елементах підвіски, трансмісії, порогах).

Volkswagen Passat B6

Проблеми з корозією торкнулися Passat B6 2006-2010 років. У примірниках початку виробництва вода накопичувалася під пластиковими накладками в колісних арках, чим викликала корозію. Також іржа з’являється на кришці багажника (переважно на універсалах, але бувай й у седанів), біля ліхтаря номерного знаку та в нижній частині дверей.

Dacia Logan

Корозія в Logan першого покоління (2004-2013 роки) – справа майже неминуча. Зазвичай спочатку іржавіє область навколо паливної горловини та жолоби під ущільнювачами. Корозію також можна знайти на… та майже всюди. Нам також відомі випадки сильної корозії точок кріплення задніх амортизаторів, які становлять загрозу безпеці водіння.

Kia cee’d

Проблеми з фарбою та корозією є основними проблемами Cee’d першого покоління (2006-2012 роки). Іржа швидко з’являється на дверях багажника, місці з’єднання листового металу з ущільнювачами дверей. Антикорозійний захист шасі також залишає бажати кращого.

Honda Civic VIII

У Civic VIII перших років виробництва корозія особливо вражає дах біля лобового скла – це результат занадто жорсткої прокладки, яка стирає фарбу. Під час рестайлінгу проблему виправили.

Suzuki Jimny

У моделях Suzuki корозія завдає значної шкоди лише ходовій частині – вражає підлогу, місця з’єднання листового металу, балку підвіски та кронштейни. Це стосується як Jimny, так і деяких інших моделей. Корозію також можна виявити в моторному відсіку. А ось безпосередньо кузов майже не страждає від іржі.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.