Гібридні автомобілі, на відміну від повних «електричок», надають власнику більше свободи, адже при закінченні заряду батареї включається бензиновий двигун. Проте є одна проблема – ДВЗ у гібридних системах можуть зношуватися швидше ніж у класичних паливних схемах.
Якісне обслуговування гібрида – доволі дороге задоволення. Річ у тім, що виробники з інженерних міркувань переводять допоміжні агрегати, такі як кондиціонер, підсилювач гальм і керма, стартер і так далі з 12 вольтів, на високовольтну батарею, яка може видати й понад 500 вольтів. Відповідно, змінюються вимоги до рідин, переважно у бік зменшення електропровідності.
У гібридах, так само як і в електромобілях, використовуються спеціальні антифризи, трансмісійна та гальмівна рідина, олива для кондиціонера. Батарея гібрида включена в контур охолодження двигуна, але антифриз такої системи виконує спеціальні вимоги щодо сумісності з матеріалами та вкрай низькою електропровідністю.
Окремо про двигун. Вся філософія гібрида підпорядкована економії пального, але не на шкоду комфорту та ресурсу. Не можна взяти ДВЗ від першої-ліпшої бензинової машини. Він не витримає режиму роботи, де двигун включається по команді комп’ютера та працює недовго, іноді навіть не виходячи на робочий тепловий режим. Через постійні запуски підвищеним навантаженням і зносу піддається як стартер, так і всі деталі тертя.
Щоб мінімізувати знос і витрату пального, виробники використовують вкрай малов’язкі оливи, які завдяки швидкому прокачуванню дуже швидко створюють тиск і міцну змащувальну плівку на поверхнях тертя.
Гібриди – наше сьогодення та майбутнє. У короткостроковій перспективі вони точно більш утилітарні ніж «електрички», і хоч ДВЗ там не великий, і місцями грає допоміжну роль, не варто забувати про те, що це повноцінний двигун, який відчуває навантаження ледь не більші, ніж мотори в традиційних автомобілях. Його капремонт не буде дешевшим, тому своєчасне обслуговування ДВЗ у гібридах вкрай важливо.