Hyundai та Kia винайшли нову систему приводу

Нова розробка корейських автовиробників Kia та Hyundai зробить революцію в дизайні електромобілів. Технологія Uni Wheel дозволить зменшити розміри моторів, збільшить внутрішній простір і дасть більше свободи компонування.

Суть технології полягає у перенесенні редуктора всередину маточини. За ідеєю, таке рішення дозволить зменшити розміри електромоторів, а також довжину приводних валів. Більш того, Uni Wheel відкриває нові можливості для збільшення запасу ходу та компонування внутрішнього простору, що особливо актуально для безпілотників та моделей спеціального призначення (PBV, Purpose-Built Vehicles).

В Uni Wheel використовується спеціальна конфігурація планетарного редуктора. Він включає кілька елементів: сонячну шестерню, чотири сателіти та зубчастий вінець. Центральна шестерня з’єднана з сателітами через шарнірний механізм. Завдяки цьому вона вільно рухається у вертикальній та горизонтальній площині. Момент, що передається на колесо, в цьому випадку залишається практично незмінним, тоді як привід зі ШРКШ втрачає ефективність зі збільшенням кута відхилення приводного валу. Цікаво, що все це може працювати в комбінації з пневмопідвіскою та практично на будь-яких транспортних засобах.

Іншими словами: технологія масштабована. Її можна адаптувати під велосипеди, роботів-доставників та інвалідні візки. Причому здатність Uni Wheel переміщати вісь обертання колеса дозволить створювати засоби особистої мобільності, які зможуть, наприклад, плавно підійматися сходами. Дозволений діаметр коліс при цьому варіюється від 4 до 25 дюймів.

Щоправда, до комерційного втілення Uni Wheel ще далеко. Робота над системою продовжиться. Першочергові завдання – оптимізація передавального числа, покращення систем змащення та охолодження.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.