Чи можна «прикурити» гібридний автомобіль?

Чи можна «прикурити» гібридний автомобіль, чому заводські запчастини служать довше, навіщо потрібна дросельна заслінка на дизелі? На запитання читачів «АвтоСвіту» відповідає начальник відділу оригінального сервісу корпорації «УкрАВТО» Олександр Чаленко.

Гібридні автомобілі мають певні особливості конструкції. А чи можна «прикурити» гібрид, якщо він не заводиться через розряджений акумулятор?

Прикурювати гібридний автомобіль можна, виконавши послідовність дій з посібника з експлуатації автомобіля. Наприклад, на автомобілі Toyota Prius працює звичайна схема з підключенням мінуса не до донорського акумулятора, а до міцно закріпленої, нерухомої та незабарвленої металевої частини автомобіля далеко від 12-вольтної акумуляторної батареї.

Запустивши двигун іншого автомобіля, збільшуємо оберти та тримаємо п’ять хвилин, щоб зарядити 12-вольтну акумуляторну батарею. Підтримуючи оберти двигуна на іншому автомобілі, запустіть гібридну систему свого автомобіля, встановивши перемикач Power у режим On. Перевірте, чи світиться індикатор Ready. Якщо індикатор не світиться, зверніться до авторизованого дилера або сервісу, який має відповідну кваліфікацію та обладнання.

Чому заводські деталі, встановлені на автомобіль, служать довше, ніж ті самі, але куплені потім у магазині? Матеріали наче одні й ті самі. Виробник має якісь додаткові способи продовжити термін служби деталей?

Оскільки сам завод не виготовляє запасні частини для автомобіля, постачальником на конвеєр можуть бути CTR, Sach, Valeo, Bosch, Lemforder та інші. З огляду на тенденцію сьогоднішнього ринку запасних частин, під виглядом «оригінал» можна придбати підробку. Оригінальні деталі мають сертифікат якості незалежно від країни, де вони були вироблені. Ставлячи на деталь свій значок, автоконцерн бере на себе гарантійні зобов’язання.

На багатьох приватних СТО дозволяють собі забивати сайлентблоки молотком, а шток амортизатора затискати пневмопістолетом, що явно не несе користі деталі. Плюс не можна розраховувати на великий термін служби однієї заміненої деталі при загальному зносі агрегату загалом.

Якщо ви робите ремонт на спеціалізованому сервісі та використовуєте оригінальні запасні частини, то на встановлені деталі надається гарантія. Ось вам і різниця між деталлю, встановленою на заводі та купленою в магазині. Слідкуйте за гарантією!

Чи є якісь плюси у низькопрофільних шин під час повсякденної їзди?

Чи є якісь плюси у низькопрофільних шин під час повсякденної їзди?

Чим менше висота профілю шини при інших рівних, тим менше у неї деформація у поворотах, що позитивно впливає на керованість: автомобіль швидше реагує навіть на незначні корегувальні дії кермом, стійкіше тримається на швидкісній дузі. І виглядають такі колеса краще – з «м’язистими» колісними дисками. Але далеко не кожен водій оцінить різницю у поведінці на різних шинах. А ось мінуси помітить кожен. По-перше, низькопрофільна шина набагато жорсткіша – відчуваєш кожну нерівність. А по-друге, пошкодити таку шину на поганій дорозі простіше простого – причому не лише шину, а й диск.

Навіщо потрібна дросельна заслінка на дизелі?

На сучасних дизельних двигунах у дросельної заслінки три основні функції. При частково закритій заслінці підвищується ефективність роботи системи рециркуляції, оскільки розрідження на впуску збільшується. Повністю закривши заслінку, можна м’яко та плавно зупинити роботу двигуна після завершення поїздки. А у випадку, коли дизель пішов у всі тяжкі, працюючи на власній моторній оливі замість пального, дросельна заслінка дозволяє зупинити його, позбавивши повітря.

На нерівній дорозі куліса КПП бовтається вперед-назад, а також є дискомфорт у перемиканні під час поїздок містом. Плюс на «холостих» було помічено тремтіння на тому ж важелі. Тисяч 6,5 км тому ставили нові подушки двигуна. У чому може бути справа?

Хоча куліса коробки перемикання передач зазвичай має високий ресурс експлуатації, її вихід з ладу цілком можливий. Найчастіше це відбувається внаслідок потрапляння в систему бруду, вологи чи пилу. Крім того, знос куліси можливий при нестачі або відсутності мастильних матеріалів або з інших причин.

У більшості транспортних засобів такий механізм, як куліса КПП, не потребує ремонту або заміни. Але іноді заміна куліси все ж необхідна, якщо вона низькоякісна сама по собі або вже відпрацювала свій ресурс. Варіантів декілька. Перший – зробити заміну зношеної деталі, другий – звернутися до сервісу та відрегулювати механізм перемикання передач, із заміною зношених деталей.

Свої запитання експерту ви можете надсилати на адресу avtomir.editor@gmail.com.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook або читайте нас в Google News, щоб нічого не пропустити.