Названі слабкі місця уживаної Skoda Octavia A7

Skoda Octavia покоління A7 продавали в Україні з 2013 до 2020 року. Це одна з найбільш затребуваних моделей чеської марки, якою залишається і сьогодні. Однак ідеальних автомобілів не буває, особливо якщо на їхньому одометрі вже багато тисяч кілометрів. Які проблеми виникають у власників уживаної Skoda Octavia A7 – розповідаємо, вивчивши відгуки цих самих власників.

Плюси та мінуси Skoda Octavia

З усіх можливих переваг власники найчастіше згадують:

  • комфорт (просторий салон, ергономіка);
  • динаміку (крім базових моторів);
  • низька витрата пального.

Основні недоліки «Октавії», на думку власників, такі:

  • слабке лакофарбове покриття;
  • дорогі запчастини та обслуговування;
  • посередня шумоізоляція.

Основні несправності Skoda Octavia A7

Список проблем очолюють роботизовані коробки передач. Заради справедливості зазначимо, що на більшості машин з DSG до 150 тисяч км пробігу нічого не відбувалося, навіть зчеплення не змінюють. Проте «роботи» за частотою згадок все одно на першому місці – заміна зчеплень та двомасового маховика, заміна чи ремонт мехатроніка, заміна всього агрегату у зборі регулярно відбувалися протягом гарантійного періоду.

Перелік слабких місць Skoda Octavia A7:

  • роботизована коробка передач;
  • стійки стабілізатора;
  • моторчик та заслінка грубки;
  • кондиціонер (компресор або радіатор);
  • ручка селектора КПП (облазить);
  • передні маточинні підшипники;
  • задні пружини та стійки амортизатора.

Мабуть, це все, що треба виділити. Інші проблеми носять безсистемний характер, і їх загалом до 150 тисяч км пробігу небагато. Можна стверджувати, що Octavia A7 – цілком надійна машина, за винятком роботизованої трансмісії та деяких моторів.

Водяна помпа та термостат (вони об’єднані в єдиний неремонтопридатний модуль) – слабке місце всіх бензинових двигунів. Майже немає згадувань про раннє зношування ланцюгових приводів ГРМ – схоже, цю колись масову хворобу моторів TSI вилікували. Механічні пошкодження поршневої групи та високий чад оливи теж майже не згадується. Але всі ці заміни помпи-термостата, звичайно, засмучують.

Висновки про Skoda Octavia A7

Придбавши «Октавію», яка від’їздила понад 200 тисяч кілометрів, є високий ризик нарватися на дорогий ремонт автоматичної трансмісії. Це стосується як роботів, так і гідроавтомату, який до 200 тисяч теж накопичує втому. А машин з великими пробігами багато, і частка їх зростає.

Цікаво, що до 300 тисяч кілометрів доживають всі мотори. Але об’єктивно найспокійнішим і найпростішим в обслуговуванні є, зрозуміло, атмосферний двигун з розподіленим упорскуванням.

За механічною та електричною частиною нарікань небагато. Скарги на примхи електроніки, яка відповідає за комфорт, майже відсутні. Якби не «роботи» та турбомотори, Octavia з її величезним багажником була б дуже близьким до ідеалу автомобілем.

Підпишіться на наш Telegram та Facebook, щоб нічого не пропустити.